JEŽEČCI PRO RADOST

Jak jsem slíbila, tak jsem učinila. Před polednem, za
krásného sluníčka jsem se vydala opět do školy, kde
se konaly volby. Pravda, volit jsem už byla včera,
ale neměla jsem s sebou fotoaparát. Ale lidi jsou
všímaví. Informační služba u stolečku na chodbě,
dvě příjemné asistenky, říkaly: "jé, vy už jste tady
byla včera,že?" Přiznala jsem se, že ano a že dnes
jdu zvěčnit nástěnku a jinou pěknou výzdobu.


Když jsem si fotila tři ježourky, objevil se odkudsi
malý asi desetiletý kluk a ohromně jej zajímalo,
proč to fotím. A hned mi říkal, že ta zvířátka než
byla dána na nástěnku, byla pokřtěna. Takže tam jsou
sovičky Háta a Agáta (v galerii Sovy) a
ježečci Edvin, Marin a Andrej.
Snad udělají Ježurce radost.



A kdyby vás zajímalo, kdeže jsem vše
nafotila, tak na Základní škole Řezníčkova
v Olomouci, kde mají opravdu šikovné děti.

Edvin

Marin

Andrej

Komentáře

  1. Ve škole v Řezníčkově ulici mají šikovné děti.
    Ježečci i sovy jsou krásné. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký nápad. Připomíná mi to čekárnu mé obvodní lékařky. Její snacha je učitelka na ZŠ a dělá tam výzdobu z výkresů dětí, mají to zarámované a fakt hezké. Minule měli ptáky, kde peří bylo lepeno z barevných papírů podobně jako ti ježečci. Teď tam mají výstavu koček a kocourů, to je fakt podívaná. Ráda si to tam prohlížím, třeba to taky vyfotím, i když lidi by asi koukali.

    OdpovědětVymazat
  3. Vida, nové přírůstky do Ježurčiny sbírky. Jsi hodná, že jsi je zašla vyfotit. Tito budou fotografičtí, čili budou hezcí a nebude na ně padat prach. Zdravím i obdarovanou Ježurku a oběma přeji hezké podzimní dny

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to se hluboce klaním. Nejen tobě, že jsi to šla extra vyfotit, ale i před těmi, kteří byli tak šikovní a takové krasavce vyrobili. Díky, Hani, kopíruji si je do sbírky!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .