LININA VYCHÁZKA

V kalendáři je dnes Berta a v jiném Lina.
Berta, ženské jméno německého původu, které znamená
"zářivá". Lina je jméno řeckého původu ze zkráceného
slova Linus a značí "dívka s vlasy lnu".



První podzimní den vypadal zrána celkem optimisticky.
Ale kolem poledne se zatáhlo a po 13 hodině začalo hustě
pršet. Ale to už jsem naštěstí byla v bytečku. Po desáté
hodině jsem byla navštívit opět paní doktorku, abych se
s ní poradila o jiných lécích a jak na alergii. Po zaplacení
dalších třiceti korun jsem se odebrala do lékárny, kde tedy
naštěstí se nemusí platit žádný příplatek. Ale, protože není
vše, musím pro jeden lék až zítra. Nakoupila jsem pár věcí
a přesně jako v pondělí jsem ušla 4 200 kroků.

Komentáře

  1. Moje babička (maminčina maminka) se jmenovala Berta - dnes jsme si na ni zavzpomínaly s maminkou.
    Milá paní Haničko, doufám, že už je Vám lépe...

    OdpovědětVymazat
  2. Žádnou Bertu ani Linu neznám, ale to nevadí, přeji jim vše krásné. Ušla jsi zase pěkných pár kroků. Haničko, ale šetři se.

    OdpovědětVymazat
  3. Pokud vím, tak poplatek 30 Kč se u lékaře neplatí, když se jedná o pokračování téhož úkonu, léčby téhož onemocnění. Vyrážka byla následkem, alergií na podané léky, nikoliv novým onemocněním. Ale praktičtí lékaři si to vybírají automaticky při každé návštěvě. A málokdo z nás by se odvážil něco namítnout.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Tady, kam chodím já to vybírají, za každý dotek kliky. Těžko jim lze odporovat, když s nimi chceš vycházet, co nejlépe. Přece se s nimi nebudu hádat.Tam, kde jsem bydlela dřříve, tam vůbec nevybírali peníze. Záleží jaká praxe je v lokalitě běžná.Nechceš, platit, tak jdi jinam...

    OdpovědětVymazat
  5. Hlavní je, aby léky pomohly. A jen tak na okraj. Vidím tam ježka, nevidím tam ježka?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .