LINDINA PROCHÁZKA

Linda je ženské jméno německého původu.
S významem " krásná, jemná." Domácké
podoby jsou: Linduška, Linda, Lina, Lind.


Celé dopoledne svítilo sluníčko, ale když jsem se
vypravila nakupovat do města, začalo poprchávat.
V tramvaji jsem potkala kamarádku Marušku.
Zcela náhodou. Kdybychom se domlouvaly, tak
bychom možná na sebe musely někde čekat.
Přetáhla jsem jí do obchodu TV produktů. Mj.
jsem tam sehnala boty ala botasky v mém čísle,
což je u mne problém. Celkem jsem ušla 1400
kroků. Cestou zpět jsem jela historickou tramvají,
kterou ČSSD vyslala na koleje, aby tak zahájila
volební tanečky. Nabízela svatební koláčky a bonbony.

Komentáře

  1. Povozit se ve staré tramvaji mělo jistě své kouzlo. Taky bych si ráda zavzpomínala. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Celé dopoledne svítilo sluníčko? No to musíte mít Hani, u vás nějakou protekci, protože u nás pořád prší...
    Historické povození s koláčky bych si dala taky říct. :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Linda ..., tohle jméno nosí jedna kolegyně, dcera malíře, mladá žena, bohužel, svým chováním zvláštní, ani nepozdraví... A do té tramvaje bych také nastoupila a třeba by mi koláček dali. :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Olomouc má asi opravdu protekci. U nás prší už druhý den. Ale ve středu se má vrátit léto - těším se.

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, u nás to jde i dnes, ale zapršelo taky chvilku. Jinak historická tramvaj by mne taky zaujala.

    OdpovědětVymazat
  6. U nás také prší, jen chvílemi přestane. Mám prádlo vyprané, do lodžie neprší, ale suché to hned tak nebude. Jen takové drobné, takže počkáme.
    Už začaly  předvolební agitace, v TV také.Když jsem slyšela, kolik peněz to stojí, tak nevím, jestli to stojí za to, má to nějaký vliv na výsledek...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .