JERONÝMOVY KROKY

Poslední zářijový den má svátek Jeroným a na
Slovensku Jarolím. Mužské jméno pochází z řečtiny
a značí "muž se svatým jménem." Prvním mužem
téhož jména byl Hieronymus (347 - 30.9. 420),


významný křesťanský spisovatel, teolog a překladatel
bible do latiny. Hlavními atributy jsou: kardinálský
klobouk, lev, psací pult a kniha. Je patronem
Dalmácie, Lyonu, učenců, teologů, archeologů,
studentů, univerzit a též proti očním nemocem.


Ráno jsem jela taxíkem "paušálníčkem" do nemocnice
na sedm hodin, protože byla děsná mlha a nebylo
vidět na krok. Alergologie je klinika, kam se musíte
objednávat půl roku dopředu. Taky akutní stavy
nehrají žádnou roli, ale pak se přece jen jedna paní
doktorka ustrnula a uznala, že jde o akutní stav a
předala mne k vyšetření k mladé lékařce, která si
zřejmě dělá tzv.atestační kolečko. Po třech hodinách
jsem byla vzata na milost. Po vyšetření mne poslala
na odběry krve a výtěry krku a výsledky budou za
14 dnů. Pak mne odeslala na kožní kliniku. Jenže tam
se mi dostalo sdělení, že mám přijít ve čtvrtek odpoledne.
Nevím jestli se do té doby úplně nezblázním, protože
krk mne svědí, pálí a bolí, ale tak děsivě, že mne z toho
bolí i hlava. Já mám zase asi něco jinak než normální
pacient, protože přece není možné, abych po deseti
dnech tak trpěla.
Už jsem protivná sama sobě, že nic nevydržím,
ale když jsem něco podobného měla v dubnu na noze
(taky alergie z měsíčkové masti), tak to bolelo a svědilo,
ale dalo se to vydržet. Možná tím, že je to u hlavy,
tak je to citelnější. Zpět jsem šla pěšky, na tramvaj.
koupila jsem si kytičku do nalezené vázičky, abych
měla aspoň nějakou radost.
Celkem jsem ušla 4 000 kroků.

Komentáře

  1. To je mi tě líto. Ty si taky děláš bolestné kolečko. Aspoň kdyby bolesti a obtíže ubývalo, člověk by se i líp cítil. Vydrž, přece to nemůže trvat věčně. Bude lepší počasí, snad přispěje ke tvé lepší náladě :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Haničko, tak to nevím, co máš, to je mrzuté, že i doktoři si Tě takhle předávají. No alespoň se s Tebou něco dělá a jistě se najde příčina a bude se to řešit. Drž se!

    OdpovědětVymazat
  3. Paní Haničko, to je mi moc líto, že tak trpíte. Proč Vás nemohou vyšetřit hned??? Vždyť máte akutní bolesti .... copak toto je normální???!!! Jak nemáte známosti, tak nic nejde... Toto mi tak vadí!!!! Ta bezmoc ...

    OdpovědětVymazat
  4. Je mi to strašně  líto, nepomohl by aspoň trošinku udělaný pudr s francovky a dětského zásypu a nebo olivový olej, že by tě to tak nesvrbělo. Je mi to tak líto, že máš takové trápení a doktoři, že se nesnaží tě zbavit obtíží a ještě musíš čekat. Drž se.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .