MARTININA VYCHÁZKA

Na dnešní večer jsem měla kulturní program.
Šly jsme s Liběnkou na koncert souboru Musica
Flora s barytonistou Romanem Janálem.



Na programu byl " Lesk virtuozity duchovních
árií českého klasicismu." Nádherný hlas ohromně


vynikl v kapli Božího Těla. Čerstvý padesátník
má zřejmě hlas od Pána Boha.


Kaple Božího Těla Olomouc

Ještě před touto nádherou byl GRAND SLEJVÁK.
který trval dvacet minut a pak nemohly jezdit
ani tramvaje, protože koleje byly zaplaveny
vodou. Jela jsem o trochu dříve a protože byl koncert
v kapli, kam se vchází přes Umělecké centrum
UP, zašla jsem si ještě hodinu předtím do
Restaurace Konvikt na tekuté osvěžení.


Restaurant Konvikt

Celkem jsem ušla 3 800 kroků.

Komentáře

  1. Milá paní Haničko, musela to být nádhera - krásný umělecký zážitek.

    OdpovědětVymazat
  2. Jak vidím, své dny si užíváš. Určitě tě potěšil hezký umělecký zážitek a ve dvou - to je dobrá varianta :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Haničko, tak to jsi měla nádherný večer plný dojmů. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Super, jsem ráda, že si užíváš a tohle musel být super zážitek.

    OdpovědětVymazat
  5. ad 1, 2, 3, a 4)
    Ano zážitek to byl, ale v polovině zazvonil mobil v mojí kabelce. Já si ho tentokrát zapomněla nechat doma. Neumím ho vypínat. A tak jsem odešla za dveře a poslouchala za dveřmi. Ale něco zlého pro něco dobrého. Seznámila jsem se s pořadatelkou a vyměnila s ní mejly a telefony. Poslouchaly jsme pak obě přes dveře. Bylo narváno do posledního místečka.

    OdpovědětVymazat
  6. Je vidět, že se máš dobře a fandím ti, že si dokážeš zpříjemnit život. A vidíš, máš další dobrou známou.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc Ti přeji krásné kulturní zážitky. A hlavně je prima, že máš s kým chodit. Ve dvou se vše lépe vnímá.
    Vidím, že jsi změnila barvu písma na blogu. Je to opravdu lépe čitelné, ale připadne mi to smutné. To je můj dojem :-)

    OdpovědětVymazat
  8. [7]:Milá Svatko, zatím je písmo v přestavbě. Taky se mi to zdá ponuré, ale třeba vymyslím jiné. Netušila jsem, že je modrá nečitelná.

    OdpovědětVymazat
  9. Hani takový koncert je doslova zážitek. Ty mobily viď, ach jo. Dobře jsi udělala, že jsi s ním šla ven, určitě jsi z toho byla rozpačitá, ale to se stává. Já jsem také technický antitalent.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .