DRAHOMÍRČINA PROCHÁZKA

Osmnáctý den červencový je zasvěcen jménu
Drahomíra a Drahomír. Je slovanského původu
a vykládá se jako " komu je drahý mír".
Domácké podoby: Drahuše, Drahomíra, Mirka,
Daja a Romy. Z významných osobností si
připomeňme matku Svatého Václava
Dragomiru ze Stodor.




Všem oslavenkyním dnešního dne gratuluji!

Na dnešní den jsem měla v plánu několik pochůzek.
Jenže jak se tak stává, občas je to jinak
a dozvíte se to na poslední chvíli.
Když jsem ráno vstala, uviděla jsem z okna
osvětlený Svatý Kopeček, je to malé světýlko
uprostřed první fotografie ve vajíčku.


před pátou hodinou ranní

Bylo před pátou hodinou ranní a po sluníčku
ani památky. Krátce před šestou jsem se vydala
na MHD a protože tramvaj mne míjela několik
kroků před zastávkou, chtěla jsem si v trafice
koupit noviny. Ale ouvej! Pan trafikant asi
zaspal nebo měl dovolenou, ač měl v provozní
době čas od 5-12 a 13-17. Ale jen na papíře.
Jinak zamčeno. Pak zřejmě přijel asi deset minut
po šesté, vklouzl do obchůdku, ale ještě nechal
zatvorené. Tím se asi i odstartovala dnešní smůla.
Pokorně jsem se vrátila na zastávku
a vystoupila jsem až u soudu. Šla jsem do
Pekařství, kde mívají koláč NEBE. Jenže byly
už jen dva kousky a to ještě nebylo 6:45.

Třída Svobody před sedmou hodinou

Notně jsem spěchala, abych byla zpět než dojede
vůz DPD se zásilkou. Pár metrů před
bydlištěm zazvonil mobil, kde jsem se dozvěděla,
že autíčko přijede do Olomouce mezi 10-12 hodinou.
Protože jsem měla dojednanou obědovou schůzku,
tak jsem dodávku odřekla a zásilku přivezou
náhradně v pondělí. Celkem jsem ušla 3 900 kroků.
Během dopoledne jsem si na mejlíku přečetla,
že je vše jinak a už dnes nikam nepůjdu.


Komentáře

  1. To je tedy pech Hani. Doufám, že jsi již v lepších svérách, myslím ne v těch "pechových".
    Všem Drahomírám přeji zdravíčko. Jednu znám a je to má paní zubařka. Dodám, že šikulka.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Možná, že za dnešní smůlu může páteční den a horko. V tom děsném horku se nechce ani pracovat.

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, to znám, jak to začne se smůlou, tak neví, kdy přestat. Věřím, že to nemělo pokračování.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .