ANTONÍN POLÁCH

Lékař a spisovatel



Narozen 21. července 1959 Nový Jičín




Po maturitě na gymnáziu v rodišti, odešel v roce
1978 studovat vysokou školu do Olomouce.
Po promoci na Lékařské fakultě Univerzity
Palackého v roce 1984 a vojenské službě
v Košicích, nastoupil do nemocnice v Popradě,
kde pracoval do roku 1995. V listopadu 1989 vstoupil
do komunální politiky a do roku 1993 byl poslancem
městského zastupitelstva a v letech 1991-1993 zastával
funkci náměstka ředitele nemocnice.
Po rozdělení Československa byl jedním
ze zakládajících členů Českého spolku na Slovensku
a prvním předsedou regionální organizace
ve Spiši. V roce 1995 odešel do Rakouska,
kde pracoval v nemocnici Stolzape ve Štýrsku
jako zástupce primáře interního oddělení.
V říjnu 2012 přešel do nemocnice v jižním Štýrsku
a v lednu 2013 si otevřel soukromou praxi
pro interní choroby - v Grazu.
Do literatury vstoupil v roce 1990 románem
"Stín Persepole".



Na svém kontě má dosud
devět historických románů.
Autor oblíbených knih má také svoje stránky,
kde se dozvíte obsahy jednotlivých knih
a také postup jak je sehnat.


MILÉMU OSLAVENCI SRDEČNĚ GRATULUJI
A PŘEJI TRVALOU PŘÍZEŇ MÚZ.

Komentáře

  1. Přidávám se ke gratulaci, mám radost, když čtu, jak se český člověk takhle prosadí. To je obdivuhodné.

    OdpovědětVymazat
  2. Také gartuluji. Přečetla jsem si na uvedených stránkách upoutávky ke knihám a budu po nich pátrat.

    OdpovědětVymazat
  3. Oprava : Gratuluji !
    V katalogu knihovny jsem našla většinu autorových knih, což mne potěšilo :-) Dík za tip k hodnotné četbě.

    OdpovědětVymazat
  4. Opět jeden zajímavý spisovatel. Z řad lékařů jich znám už více a většinou čtivých..díky za další tip.

    OdpovědětVymazat
  5. Dodatečně gratuluji panu Poláchovi. Na odkaz se Hani podívám.

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji dodatečně za gratulaci, objevil jsem ji až dnes, ale moc mě potěšila. Mezitím ovšem žiji s těmi dvěma nedostatečnými už 4 měsíce a je to zatím docela veselé - ostatně psal jsem o tom na blogu v článku Stárnutí.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .