URBANOVY PROCHÁZKY

V dnešním kalendáři nalezneme sice jméno Viola, ale
katolická církev si připomíná Urbana, jméno 17. papeže.
Mužské jméno je latinského původu a vykládá se jako
"měšťan" nebo "způsobný". Slaví se také na Slovensku


a v okolních státech. Procházky jsem měla dneska dvě.
První ráno, kdy jsem šla pro mléčné výrobky do Alberta
podchodem a druhou odpoledne, kdy jsem šla ke Stáni
na kávičku a až se přestalo mračit, tak jsme šly přes park
zvaný výpad. Bylo tam nádherně, všechno vonělo, plno
dvojic mělo rozprostřené deky na trávnících, kolem pobíhaly
děti a všude bylo veselo. Potřebovala jsem tuto vzpruhu
jako sůl. Kolem poledne na mne spadl obraz, který se
neudržel na stěně a tak být "praštěná obrazem" je zase
něco neobyčejného. To jen, aby jste věděli, když začnu mluvit
z cesty, že se nic neděje. Soused mne slíbil, že v pondělí
obraz pověsí, protože bude třeba dát hmožděnku. Chtěla jsem
obraz vzít a donést do železářství, ale jsou prý tam samé ženské,
které by si s tím též neporadily. Jinak jsem dnes nachodila
13 600 kroků.


Výpad

před vchodem do Rozaria

od výpadu dóm

Komentáře

  1. Hezká neděle, hezký výlet, co víc očekávat od neděle. A když se zadaří srdečné setkání, je to bonus pro tento den. Hezké a úspěšné další kroky i zážitky ti přeji "od Rakouska" :))

    OdpovědětVymazat
  2. To jste šikovná. A ten kostel je moc krásný :).

    OdpovědětVymazat
  3. Pohled na Dóm je zase jiný, než znám. Pěkný záběr.

    OdpovědětVymazat
  4. Nějak často u Tebe padají obrazy. Že by zase nějaké znamení? :-)

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Milá Lotty, to je tím, že jsem byla netrpělivá a řádně neposlouchala. Použila jsem místo háčků suchy zip samolepící, ale ten na omítce nedrží. Mám, co jsem chtěla.Každou noc jsem měla strach, aby se tak nestalo a stalo se to dnes po obědě.Šest obrazů už mám na háčcích, ale ten velký prý musí být na hmoždince.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Milá Haničko, máš šikovné děti, vlastně jsi psala, pomůže Ti soused. Já bych se dost lekala, kdyby padaly obrazy, jsem na neočekávané zvuky dost lekavá. Pěkný nový týden i přeji. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný den, krásné setkání a krásné fotografie a obraz, člověk se stále učí, prostě nedrží na zdi, která asi není úplně fajn. Vše se napraví. Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, zase jsi ušla pěkný kus cesty, jsi šikulka. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Konečně jsem pochopila, proč u Tebe v novém bytě padají obrazy. Ještě že máš hodného souseda a navrtá do zdi hmoždinku. To jsou ty panelákové zdi :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .