SERVÁCOVA PROCHÁZKA

V kalendáři dne 13. května je jméno druhého ze tří
ledových mužů. Je brán jako ochránce úrody a je
patronem stolařů. Dům jsem opustila krátce před
desátou hodinou. Naštěstí jsem chytila tramvaj na


poslední okamžik a odjela na hlavní nádraží. Zprvu
jsem navštívila poštu, kde bylo třeba vyřídit několik
záležitostí a pak jsem se vydala do Galanterie Bivoje
Koláře pro další dávku suchého zipu. Na ulici
Masarykově jsem objevila obchůdek Výborné dobrůtky,
kde trůnil ve výloze miláček Ježurky a tak uznejte,
že jsem ho musela vyblejsknout.


Pak jsem se vrátila
do Alberta a obtěžkána taškami jsem se dovlekla zpět
na zastávku u hlavního nádraží. Cestou od tramvaje
s těžkými taškami jsem potkala nový taxík, který
má paušální cenu po celém městě a tak určitě budu
s ním jezdit. Bylo by to o polovinu levnější než dosud.
Celkem jsem ušla 6 200 kroků.

Komentáře

  1. Ježek je hezký a Ježurku určitě potěší.

    OdpovědětVymazat
  2. Konečně jsem mohla přečíst tento článek. Nějak to zlobí. Nezmokla jsi ? Tady od rána prší a to mám jít na schůzi. Určitě tam nebude moc členů ČČK. Mám to blízko, tak půjdu.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, máš byt blíže nebo dále od obchodů? A na focení máš více podnětů ?
    Dobře, že sis všimla toho výhodného taxíka, nikdy člověk neví, kdy ho bude potřebovat.
    Přeji Ti příjemný zbytek dne.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Nyní jsou obchody dále, protože blížší nejsou tak výhodné cenově.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten ježek je opravdu nádherný. Dnes jsou velké cenové rozdíly v obchodech, ale na vesnici je člověk rád, že vůbec může nakoupit.

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Haničko, zdravím a něj se krásně. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Moje milá Haničko! Moc děkuji, že jsi vyfotila mého krásného jmenovce a hlavně za to, že sis na mne při pohledu na něj vzpomněla. Hlavně dávej na sebe pozor a nepřepínej se, ať jsi fit!Krásný den!

    OdpovědětVymazat
  8. 6200 kroků je pěkná procházka, ale vyplatí se ti ten taxík za nákupy?

    OdpovědětVymazat
  9. [8]:Dobrý večer Miloši,
    je samozřejmé, že taxík nepoužívám na nákupy, ale především když jezdím do nemocnice či z Divadla hudby nebo Muzea umění. Bojím se jít od tramvaje noční tmou skoro kilometr. Taky když prší a potřebuji se dostat na druhý konec města.Nový taxík jezdí na plyn a tak je to podstatně levnější než normální taxík, na který mám taky věrnostní kartu.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .