FERDOVY KROKY

Jméno Ferdinand je germánského původu a překládá ae
jako " připravující se k jízdě". Domácí varianty jsou:
Ferda, Ferdík, Dino aj. Narozeniny slavil dnešní den
také někdejší náš pan profesor Zbyněk Blecha, kterému


jsem posílala gratulaci emailem. Blahopřání tetičce,
která oslaví osmdesátiny až zítra jsem poslala přáníčko
přes blog. Od rána lilo a tak jsem vyrazila na procházku
až odpoledne. Chtěla jsem se podívat na úložné boxy
s víkem, které nabízel obchod KIKA. Jenže čím jet ?
Na netu jsem našla, že bych měla jet busem číslo 21, ale
už jsem nevěděla, že s tímto vozem lze dojet leckams, ale
ne vždy vás to doveze, kam potřebujete. Takže jsem musela
použít nožičky vlastní a 1500 metrů dojít pěšobusem.
Výběr zboží mne zklamal, jinak to vypadá v katalogu a jinak
na regále. Bylo dost chladno a foukal ledový vítr. Pak jsem
čekala na busovou linku přes 20 minut. A byla jsem velmi
najedovaná, že jsem zbytečně podnikla tuto cestu. Celkem
jsem ušla 9 000 kroků.

Busová zastávka 21
Horní Lán za Kikou
konečně doma

Komentáře

  1. Hani, ne vždycky vyjde všechen záměr a jasně, na plakátě to mají udělaný tak, že za avizovanou cenu to vypadá objemný a zatím je to malej barevnej šunt. Příště třeba budeš úspěšnější. Když víš, co chceš, může pomoct rodina. Však se dočkáš, začínáš si kupovat věci tobě milé a prospěšné. To se musí podařit a přeju ti úspěch napříště nebo ještě jindy ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Na poslední fotce vidím, že jsi došla domů a venku začalo svítit sluníčko.
    Výraz "najedovaná" jsem ještě neslšela a líbí se mi, dokáže krásně vystihnout situaci.

    OdpovědětVymazat
  3. Ferda nám nepřinesl pěkné počasí, ale dnes už se to obrátilo a zase bude hezky.

    OdpovědětVymazat
  4. Už mockrát se mi stalo, že se mi zboží v reálu vůbec nelíbilo. Horší je, když si to člověk objedná v katalogu a pak zjistí, že je to jiné, než si představoval.

    OdpovědětVymazat
  5. No, hezky se to u vás mračilo. Já vím, v pátek bylo chladno i u nás. Ale včera i dnes krásně svítí sluníčko, i když vítr ještě je. Ale buď ráda, že ses šla na to zboží podívat, kdyby sis je třeba objednala dle katalogu, jak to moc lidí dělá, to bys pak byla hodně zklamaná.

    OdpovědětVymazat
  6. V katalogu načinčané a okrášlené a pak když přijdeš do obchodu je to běs, buď je to paskvil, který si domů nekoupíš a nebo není. Ale neztrácela bych naději, třeba při své vycházce zrovna narazíš na něco pěkného, co se ti bude nejen hodit po praktické stránce, ale navíc se ti bude i líbit.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .