RÍŠOVY KROČKY

Dnešní den měl a má svátek Ríša. Gratulovala jsem
už oslavenci včera. Ráno po půl osmé jsem jela
přebírat byteček a měla jsem k tomu nevěstu, abych
něco nezanedbala. Leccos je zralé na výměnu, žaluzie


jsou nefunkční, ale ty nechal zhotovit přednájemník,
takže jejich opravu si musím nechat udělat na svoje
náklady. Vypálená zásuvka je sice malér, ale ještě nic nehořelo.
No, mám na další
opravy třicet dnů, aby byly uznány . Pak jsem si
půjčila smeták i koště na zametení podlahy, aby
nebyly problémy s pokládáním lina, které měla firma
Breno přivézt odpoledne. Na obědě jsem byla
s Liběnkou v hospůdce U Jelena. Vracely jsme se
procházkou dosud pro mne neznámou cestou
do nového domova.Když se blížila
13. hodina, tak jsem očekávala nákladní auto s linoleem.
Jenže ouha. Minula 15, 16, 17. hodina a nic se nedělo.
Když jsem tam volala, tak říkali: "paninko, kdy to bude,
vám nepovím. Až tam budou,tak tam budou.
Rozváží dokud to nerozvezou."
Jenže čím dál bylo hůře vidět, ale nikde nikdo.
Tak jsem do firmy volala podruhé a najednou nastal
PROBLÉM. Asi na nás zapomněli. Nemohli najít zboží
a pochybovali, že jsem něco takového koupili. Nakonec
slíbili, že přijedou v 19 hodin a ať seženu pomocníky.
Konečně dojeli krátce po 19. hodině, chlap byl celý
vysmátý, cosi říkal, že chybička se vloudila a zcela
přehlédl čtyři hladovce, kteří dlouhým čekáním nevěděli.
zda mají plakat nebo se smát, ač jim do smíchu vůbec
nebylo. Jak to naše nevěsta vymyslela nevím, ale bylo
to geniální. Čtyřmetrový koberec, který se nevejde
do výtahu vytáhli naši do bytečku a ještě rozvinuli
a položili. Celkem jsem ušla 8 000 kroků.
Tulipány u rezidence, kde
před 14 dny byla jen majitelka s motyčkou.
Pamětní deska na dům, kde žil houslový virtuos Jiří Straka.

Zlatý déšť v kmeni

Komentáře

  1. Tak už máš nový domov! Pár drobností a vypukne velké stěhování! Snad se tam se všemi věcmi vejdeš! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Po tomto zádrhelu snad nepřijdou další, ale nakonec jste to zvládli, i když to stálo asi hodně nervů. Držím palce, aby všechno další šlo jako po másle.

    OdpovědětVymazat
  3. Super a ještě ten zbytek a pak si jen užívat pohody nového bytečku

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .