OTÍKOVY KROKY

Dnešní den má svátek Ota či Oto, česká forma německého
jména Otto. Vzpomínám tak na drahouška naší Ježurky,
jejíž manžel má dneska svátek a ona jela za maminkou.
Panu Otíkovi přeji hodně zdravíčka a pohody.



Brzy ráno jsem odjela na někdejší bydliště, protože jsem
musela vrátit klíček od poštovní schránky a taky nakoupit
potraviny, které tady chybí, anebo jsou tak drahé, že si je
raději odpustím. Krátce před devátou hodinou ranní jsem
se postavila do začínající fronty na výstavu květin Flora 2014.
Pavilon A je už opraven a doznal řady novinek. Na balkon
lze použít jezdící schody, kterými jsem opovrhla a raději
šlapala pěšky, protože tam výtah chybí. Vynikající a potřebnou
novinkou jsou toalety a sociální zařízení, které byly letos
zdarma. Taky jsem navštívila pultík se studentkami Tělovýchovné
fakulty UPOL, které doporučovaly krokoměry a chození.
Při své bohaté praxi jsem si to šla vyzkoušet. Nejhorší byly návaly
před pavilony, kdy chodily davy tam i zpět. Udělala jsem několik
foteček a za 120 minut jsem se odebrala k domovu. Měla jsem zimnici
a točil se se mnou celý svět. Ale uznejte, že bydlet v Olomouci
a nejít na Jarní etapu výstavy Flora 2014, by byl hřích. Celkem
jsem ušla 9 600 kroků. Nyní se chystám do Hajan a budu se potit.

Ráno před devátou hodinou.
Vstupní antré pavilonu A
Tulipány v přízemí
kolo begonií
jezírko s žlutými tulipány

bronzové ocenění
Pavilon A


svatební kytičky


stříbrné Peru

Zlatá expozice s čurajícím pejskem

Komentáře

  1. No to je nádhera!!! Musím se tam také někdy podívat. Paní Haničko, doufám, že budete brzy zdravá.

    OdpovědětVymazat
  2. Na "floře" jsem byla několikrát, ale naposledy asi před 15 lety.
    Měla bych to napravit....

    OdpovědětVymazat
  3. Tolik krásy a nápaditá průvodkyně - pořád je na co koukat. Děkuji. Kdysi jsme byli na motorkách a pak jsme jednu hledali, protože jsme si nezapamatovali, ve které ulici stojí. Ale našli jsme ji a domů dojeli :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nejít na Floru ve vlastním městě je opravdu ostuda a hlavně škoda. Máš pěkné zážitky. Toalety zdarma bych taky uvítala s radostí. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera, podívaná jen co je pravda. To by se kochalo, škoda, že ti pak Hani nebylo dobře.

    OdpovědětVymazat
  6. No, to je krása! To by byl opravdu hřích tam nejít, když tam bydlíš, ale doufám, že jsi se moc nepřecenila.

    OdpovědětVymazat
  7. Ještě jsem se musela vrátit, protože jsem nepoděkovala za to, že sis vzpomněla na mého drahouška. On moc děkuje, i když... nerada, ale přiznávám, že on je OTAKAR, ale i tak moc děkuje. Vzpomněli si i mí bratránci, taky to nějak nezaregistrovali, ale to není vůbec podstatné.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Ota a Otakar je rozdíl? To jsem nevěděla.Všude uvádějí obě formy a tak jsem myslela, že jde o jedno a totéž jméno.Až nyní jsem našla v diáři že jméno Otakar je v srpnu. Jeden můj známý, křtěný Otakar slaví svátek v dubnu.Snad už si to budu pamatovat. Někdy je lepší popřát dvakrát než vůbec.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .