NOČNÍČEK 9


aneb SNY posledních dnů
Poslední dobou mám prapodivné sny. Nevím, co si
mám o tom myslet, ale někdy v noci před jednou
hodinou vstanu a jdu na tzv. císařskou procházku
a nevím, co se děje, odkud jsem přišla, kam jsem
se přenesla v čase. Odvíjí se to jako barevný film.
♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦

Dnešní noc by se dala nazvat " PÁDNÝ DŮVOD".



V noci jsem se sešla s drahouškem, který měl plno rad,
co a jak stěhovat. Měl radost, že se celé akce ujala naše
milovaná nevěsta. Vždycky na ní dal a co řekla, bylo
svaté. Taky byl šťastný, že se jeho počítač dostane
k Andulčině mamince a vzkázal, abych vyřídila,
hodně úspěchů! "Každý začátek je těžký, ale když
jsem to zvládl já, tak to ona taky zvládne." Byl taky
rád, že si s sebou vezu šachovnici, jeho oblíbenou.
"Hele, ale toho sádrový koně neber sebou, nikdy jsem
ho neměl rád, byl neskutečný. Nechtěl jsem Ti to říkat,


aby Ti to nebylo líto, když si ho vezla až z Prahy.
Díval jsem se včera na vás všechny, mám tu takové
okénko a pozoruji stěhovací manévry. Je to tam
malinký, tak opravdu pro jednoho. Dva bychom se
tam nevešli. Já zase přijdu !" Pak se ozvala hrozná
rána, která mne zvedla z postele. Rozsvítila jsem
a hledala, co kde spadlo. Na zemi ležel sádrový koník
ve dvou kusech. Byly čtyři hodiny ráno dne 7.4.






Komentáře

  1. To je neskutečný a krásný sen...
    Je moc dobře, že se takto setkáváte ...

    OdpovědětVymazat
  2. Vidíš, jsi pod dálkovou kontrolou. Laskavou, tvoje počínání se líbí. A sádrový Koník? Musel jít, chtěla to tak vyšší moc :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné počteníčko, milé. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, je vidět, že děláš všechno dobře, manžel je spokojen a když je potřeba zasáhnout, i to se dá zařídit. ;-))

    OdpovědětVymazat
  5. Až mi jde při čtení
    po zádech mrazení...

    OdpovědětVymazat
  6. Tolik jste se milovali, je to krásné, máš rádce i ochránce.

    OdpovědětVymazat
  7. jé, tak to je vážně krásný sen a pěkně se to četlo..
    To já mám většinou sny o válkách..

    OdpovědětVymazat
  8. Zajímavá shoda okolností.Ukazuje na správný směr.

    OdpovědětVymazat
  9. Také bych se pěkně vyděsila, ale to je znamení. Myslím, že jdeš správným směrem.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak teď mne zamrazilo. Pak že neexistuje něco mezi nebem a zemí a tedy i tvé spojení s tvým drahouškem! To je neuvěřitelné!

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to vidíš Hani znamení, že koník už dosloužil. Máš doma náhradního?
    Občas mívám také sny , kdy se objeví některý z rodičů. Naposledy maminka a poslechla jsem její upozornění a zašla k lékaři, ale o tom jsem již psala. Dobře jsem tenkrát udělala.
    Přeji samé pozitivní sny ....

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .