HEŘMANOVA PROCHÁZKA

Dnešní den je v kalendáři uvedeno jméno Heřman,
taky Herman, germánského původu - značící
"pán vojska". Ženský protějšek Hermína, značí


"bojovnice" a taky má dnes svátek. Narozeniny
má též Lucie Bílá, česká zpěvačka. Výročím UNESCO
je pro letošní rok španělský malíř, sochař a architekt
EL GRECO, řeckého původu (1541-1614), který
zemřel před 400 lety. Devadesátiny by též oslavil
rakouský spisovatel J.M. Simmel , jehož kniha
" Láska je jen slovo" je velmi čtivá a hezká. První vydání
vyšlo ve slovenštině a musela jsem ji přečíst do druhého
dne. Dopoledne jsem se byla zaevidovat v rámci změny
trvalého bydliště a pak požádat o nový občanský průkaz.
Protože došlo před několika dny k některým
změnám, fotku už nedělali a nechali tu původní.
Jak z kriminálního alba. Pak jsem se ještě zastavila
ve vědecké knihovně, zastavila jsem se v Domácích
potřebách a pak odjela tramvají domů. Po obědě
jsem se ještě šla podívat do opravny oděvů, kde jsem
měla několik věcí na zašití a navštívila též obchůdek.
Celkem jsem ušla 9 400 kroků.
Dne 7. dubna se vždy slavil Světový den zdraví
a kromě toho se slaví Den vzdělanosti, což je letos
666. výročí založení Univerzity Karlovy v Praze.
Více...




Komentáře

  1. Ano máš pravdu Hani, také jsem si všimla v kalendáři, že je 7. 4. napsáno Den vzdělanosti.
    Znala jsem moc hodnou paní, paní Hermínku.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .