ZÁVIŠOVY KROKY

Téměř celý dnešní den jsem vydržela nejít ven.
Ne proto, že by se mě nikam nechtělo, ale bílý
krupičkovitý posyp po schodech mne nikam nelákal.



Vydala jsem se podívat na poštu do schránky a vynesla
odpad až v podvečer. Dnes má svátek kromě půvabného
jména Petra, Petrunka, Petiška a další varianty téhož i
muž jménem Záviš neboli závistivý. To tedy nejsem,
ale pojmenovala jsem tak dnešní krokové variace.
Po návratu do bytu jsem okamžitě vyšla zamést před
vlastním prahem a setřít bílý prach, který jsem si
přinesla do bytu. Ušla jsem 300 kroků a 70 schodů.

Postup výtahových prací

Komentáře

  1. Ahoj, Haničko, snad už se to blíží ke konci ten výtah, ne? Pak ty kroky budeš dělat hlavně venku.

    OdpovědětVymazat
  2. Trpělivost ovoce přináší - vydrž - budete to mít krásné. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Juva to bude hezké, už aby to bylo, moc ti to přeji.

    OdpovědětVymazat
  4. Firma by se možná i divila, kdyby zjistila, že dokumentujete postup jejich prací. Super!

    OdpovědětVymazat
  5. Jak se bourá, předělává vždy je všude binec a je jasné, že se to dostane i do bytu. To pak člověk pořád jen uklízí. Až to dodělají oddychnete si.

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno má svůj konec. Věřím, že až bude konec té rekonstrukce výtahu - to bude radosti, je to jasné!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .