OSVALDOVA PROCHÁZKA

Po návratu z nemocnice jsem udělala sama sobě něco
k jídlu a manžel si vzal přesnídávku, kterou se mu
podařilo do sebe pomalounku dostat asi za hodinu.
Hned poté jsem se odebrala do lékárny pro nedostatkový
lék, který byl k mání jen v jedné lékárně, ve středu
města. Předtím jsem ještě chtěla zajít k čokoládníkovi,

ale tam bylo zavřeno a uvedeno, že je zavřeno kvůli
"teplotním důvodům." Když jsem se zeptala v lékárně
"Jak máme vydržet s práškem na dva dny, deset dnů ? "
tak magistra říkala, že musíme vyhledat další pomoc.
Poté jsem ještě obešla hlavní náměstí, zastavila se
v obchůdku, kde jsem si zakoupila potřebnou věcičku.
Zašla jsem totiž do obchodu, kde prodávají boty. Jenže
jelikož žiji na veliké noze, bývá problém sehnat takové
číslo. Ale objevila jsem tam zcela něco jiného a příjemnou
prodavačkou jsem byla nasměrována do druhého patra.
A tam v oddělení klobouků a kloboučků byl on - " mého
srdce šampion". A navíc ochotné slečny nebo mladé paní,
které poradily a pomohly s výběrem. Právě ten jejich
přístup jsem nějak potřebovala, aby ze mne spadly
chmury. Prošla jsem pasáž a u soudu jsem se posadila
na zastávce, neb jsem byla horkem zcela vyčerpaná.
Pak jsem ještě zašla nakoupit a když jsem ve dvě hodiny
odpoledne došla domů, měla jsem toho takříkajíc plné brejle.
Ušla jsem 6000 kroků.

kloboučky
oddělení klobouků
jen oči přecházely
čekání na tramvaj

Komentáře

  1. A koupila jsi? Budeš s novým kloboučkem opět "za dámu?"

    OdpovědětVymazat
  2. Haničko, tak který klobouček sis koupila? Pochlubíš se nám?

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, když člověk narazí kdekoliv na příjemné milé lidi, je to zázrak. Ať no- vý klobouček sluší a dobře slouží. Přeji pokud možno klidný večer i noc.

    OdpovědětVymazat
  4. V této době, kdy se nám vlasy horkem lepí k hlavě, žádná úprava nedrží, je lepší je pokrýt slušivým kloboučkem. Slamák v létě je praktický, ať si ho užiješ.

    OdpovědětVymazat
  5. Pane jo, to jsi toho dneska prošla a v tom vedru. Kloboučky jeden hezčí jak druhý, ale ty sis vybrala pěkný.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .