KIMOVA VYCHÁZKA


Dnešní poslední srpnový pátek oslavuje šedesáté narozeniny
brněnská zoologická zahrada. Určitě připravila v roce
jubilea řadu akcí pro své návštěvníky. Podívejte se !


Brzy ráno jsem doprovázela drahouška k obvodní lékařce
s pokyny a nálezy. Pak jsem ještě zakoupila potřebné léky
a šli jsme nakoupit chybějící základní potraviny. Cestou
zpět jsem ani nefotila, protože jsem byla jako "obložený
chlebíček" a obě plné tašky jsem vytáhla po schodech
nahoru. Únava mého drahouška zatím přetrvává, ale
už dneska nemusíme nikam. Už se těšíme, až bude jezdit
výtah. Snad po neděli.
Celkem jsem ušla 1500 kroků a 90 schodů.

Komentáře

  1. Obě anabáze pokračují. Po neděli už třeba bude jezdit výtah, krokování bude snadnější. Nebude potřeba tolika plánování... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Až bude jezdit výtah, budou vám romantické procházky po schodech chybět! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Brňáci se mají. Možná tam zajedeme o víkendu. Díky za tip.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .