SPYTIHNĚVOVA PROCHÁZKA

Dnešní den je druhým červencovým státním svátkem,
kdy se vzpomíná upálení Mistra Jana Husa v roce 1415.
Jedna církev jej neuznává a jiná zase ano, takže asi záleží
na tom, jak si to kdo přebere. Taky je Světový den polibku,
který připadá na stejný den jako Mezinárodní den objetí.




Dopoledne jsme s drahouškem šli nakupovat do obchodu
Lidl. Cestou tam jsme šli po chodníku přes ulici V křovinách.
A zašli i do Večerky, kde jsme měli štěstí a sehnali Karlovarský
knedlík z fy Ostrčil. Cestou zpět jsme prozkoumali stav
oprav a výstavby parkovišť. Taky jsme si museli na chvíli
sednout na lavičku rozkopaného parčíku, protože se manželovi
motala hlava a podlamovala kolena. A to těžší tašku jsem
vlekla já. Pomáhá mě sovička, kterou si navlékám na rameno.
Celkem jsme ušli 4 000 kroků.

Večerka

Kischova ze dvora

parčík rozkopaný

Komentáře

  1. Jsem mladá a chci se seznámit, klikni na můj webík abys zjistil víc!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Vidím, že sis vybrala vhodné datum. Dneska má svátek kočička Gábinka a navíc je Světový den polibku. Tak ať se zadaří!

    OdpovědětVymazat
  3. Večerka má pěkný kabátek! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Sovička bude pomáhat dál, jen ji někde nezapomeň... :-)

    OdpovědětVymazat
  5. No, hlavní je, že jste to oba zvládli, ale musíš dávat na manžela pozor! Já taky dělám co mohu, nedávno mi taky tady málem zkolaboval. Ale pak jsme přišli na to, že to bylo asi tím, že málo pil.

    OdpovědětVymazat
  6. Světový den polibku a mezinárodní den objetí - to je krásné. Jen ať se lidi mají rádi!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Kam na ty nevšední svátky - polibku a objetí, chodíte? Tady se opravdu nenudím, vždy najdu něco, co mne popostrčí.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .