BŘEZNOVÉ VARIACE



Ačkoliv je březen měsíc, kdy alespoň kalendářně
začíná jaro, byly moje kroky leckdy omezené.
V době kdy sněžilo nebo bylo kluzko, jsem raději
nevycházela. Taky moje krokové variace zbrzdila
příšerka SLINI, která se pletla pod nohy. Za třetí
letošní měsíc mám v Krokovníčku jen 22 záznamů
a v přepočtu je to 65 km.
Koncem měsíce jsem na blogu.cz objevila taky
podobnou aktivitu, která má název " Metrovníček".
Jiným způsobem ho provozuje blogerka Liliana
- která bloguje tři měsíce. Ráda bych se s ní
zkontaktovala. Má také ráda citáty a na jejím
romantickém blogu se mě líbí.

Komentáře

  1. Krásný večer, Haničko. Již jsem tu byla, ale měla jsem jiný blog.-) Nevím, jaký máš email, ráda Ti ohledně metrovníčku napíši. V.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Dobrý večer, budu se těšit.

    OdpovědětVymazat
  3. http://luna1.blog.cz/1304/5-velikonocni-prochazka-na-bilou-nedeli

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, to je dálka. To by ani jeden nevěřil, kolik se toho za celý měsíc nachodí.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .