SLINI ZASE V AKCI

Navzdory včerejším výsledkům se v noci opět přihlásila
příšerka SLINI. Nevím, zda jí byla zima, anebo jsem se
příliš radovala. Léky na bolest nezabraly. Zprvu jsem sháněla
možnosti, jak dopravit dědečka na rehabilitaci a zpět, ale
nezadařilo se. Zatnula jsem zuby a odjela v poledne do
Elpisu a po čtrnácté hodině zpět. Drahouška jsem vysadila
u domu a pokračovala s ochotným taxíkářem do lékárny



Dr. Maxe ve středu města. Pak jsem šla na autobus a odjela
k Botanické zahradě, kde jsem si vyfotila pár velikonočních


nabídek z Květinové síně STRELICIE a ještě popřála paní
Libušce Ruskové. U ní jsem málem usnula. Poté jsem opět
pěšky šla domů, protože jízda busem nebyla vůbec příjemná.
Za křižovatkou se mě zatočila hlava a švihla jsem s sebou.
Pak mne zvedl jakýsi muž a chtěl volat sanitku, ale to jsem
mu rozmluvila a pokračovala jsem směrem domů. Ušla jsem
6000 kroků.

Velikonoce 2013

Komentáře

  1. Haničko, Tvoje vycházky jsou čím dál dramatičtější. Pokud to půjde, šetři kroky a v době velikonoc i nervy. Ve svátcích si dej svátek od starostí a ordinuj si leháro. Krásné čekání na svátky velikonoc... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Otavínko, dávej na sebe pozor a nehoň se. Svátky proběhnou i bez velkého chystání. Raději si odpočiň. Hlavně nervy by potřebovaly klid.
    Přesto všechno Ti chci popřát krásné Velikonoce. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéminé Otavínko s tou slinivkou nestraš, náš kluk se zatím po akutním záchvatu docela dobře zotavuje. Včera byl na kontrole v nemocnici, dělali mu ultrazvuk a prý má jěště neúplně vstřebanou vodu kolem slinivky, ale jinak byl pan doktor celkem spokojený a na další kontrolu má syn přijít za 3 měsíce. Léky nemá žádné, ani z nemocnice, ani od obvoďačky, jen nemastnou dietu a samozřejmě bez alkoholu.
    Dávej na sebe pozor a držím palce, aby bylo zase líp. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, využij tyhle dni na odpočinek, je hrozné co vše musíš vydržet. Přeji ti, aby jsi si opravdu odpočinula a ulevilo se ti. Děkuji ti za krásnou kačenku a za přáníčko a přeji ti spousty klidu doma v teploučku.

    OdpovědětVymazat
  5. Držím palečky, ať je Ti lépe. Přeji Ti brzké uzdravení. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, je mi tě líto. Ale ty dny jsou jaksi  na ty bolesti jak dělané. Dávej na sebe pozor, nic nepřeháněj. Přeji klidnější dny bez bolestí.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .