ARNOŠTOVA PROCHÁZKA


Po poledni jsem se prošla do obchodu a zpět. Bylo chladno,
ale nevál ostrý severní vítr jako včera a jakoby i sluníčko
malinkým cípečkem ozařovalo krajinu. Šla jsem bez foťáku,
ale i tak jsem měla kliku. Dobré rohlíky byly v nabídce, také
už v obchodě bylo jen pár opozdilců a tak se nikde nečekalo.
Dokonce rohlíky, ty dobré jsem dostala za velikonoční bonus,
tedy levněji. Mám aspoň o svátcích co papat. Jedna prodavačka
se hned ptala, kde mám foťák, že mají vše O.K. Čekám na
odznak z Novy, ale i tak občas bývám postrachem, když fotím
shnilé ovoce nebo maso hrající různými barvami. Prý se dneska
ve městě konaly výroční farmářské trhy. Mohlo to být báječné,
ale když skoro nic nesmíte jíst, tak je to příliš velké pokušení.
Ušla jsem 1400 kroků a zase jdu do vodorovné polohy ležící.

Komentáře

  1. A možná i chvíli spící, ne? Proč ne, aspoň tělíčko relaxuje po pochodování...

    OdpovědětVymazat
  2. U nás taky stále dost chladno, nic moc příjemně venku.

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se také dnes zdálo lepší počasí, tak budeme doufat!

    OdpovědětVymazat
  4. Dnes u nás bylo pěkně, až teď k večeru byla zima. Koukám, že v obchodech straší Nova, ale to je dobře, někdy je to fakt nechutné co v těch regálech leží.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .