NUTNÁ PROCHÁZKA


Pošta Janského
hospůdka Radegast
herna non stop
V den svátku Jarmily jsem byla donucena vyjít ven, ačkoliv
vůbec nebylo přívětivo. Foukal ledový vítr, ale musela jsem
jít na poštu. Vyšla jsem krátce po poledni a úplně
zázračně tam nebylo človíčka. Pak jsem se ještě prošla do

obchůdku květinek u paní Nadi, která je vždy usměvavá a šíří
kolem sebe životodárnou energii. Přesto, že jí ruply záda,
usmívala se kolem dokola a byla velice vstřícná ke svým
zákazníkům. Ještě jsem jí nikdy neviděla, že by se třeba mračila
nebo byla smutná. Zřejmě ty negativní nálady nechává doma.
Pokochala jsem se pohledem na pěkné květinky, přivoněla
k nabízeným kytičkám a ubírala jsem se domů, do teploučka.
Celkem jsem ušla 2000 kroků.

Květiny u Nadi
Vždy usměvavá !

Komentáře

  1. Pro mne je radost přijít do květinářství a ještě najít usměvavou prodavačku. Pro tebe jistě také.

    OdpovědětVymazat
  2. Pohled na krásné kvetoucí květiny navozuje dobrou náladu. Prodavačce, která je mezi nimi denně se to asi dostalo do povahy. Mělo by v květinářství dělat víc lidí...

    OdpovědětVymazat
  3. A vůbec by mělo být všude víc barev a květin a vůní. Asi pro to letos udělám co bude možné - dám se do pěstování všelijakých květin hezkých na pohled, ale bez užitku. Užitek taky není všechno. Je zrovna vhodná doba... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, v poledne se asi všichni cpali, takže jsi poštou krásně proklouzla. Kytičky jsou krásné u nás máme troje květinářství a je to velký rozdíl, do jednoho už nechodím vůbec, mají to předražené a jsou protivní. Úsměv a vlídné slovo dělá mnoho, škoda, že není takových obchůdku víc.

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, já jsem to viděla takto: pošta, hospůdka na posilnění a pak šup s penízky do herny, že? No a domů za poslední neprohrané penízky koupit kytičku. To je scénář, co? Jen k tobě mi prostě nesedí.  Nevím jak kdo, ale když jsem byla v obchodě, nikdy jsem nepřenášela domácí starosti do obchodu. Lidé za to přeci nemohou, co má kdo doma. Takže usměvavá prodavačka je pro mne samozřejmou nutností .  Není to všude, ale už se to poněkud mění. V obchodě mne to bavilo a tím to bylo.  Aspoň tě ta vynucená procházka nemrzela, že?

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě paní Nadě zlepšují náladu kytičky, které jí obklopují po celý den! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. [6]:To je fakt, ale chce to i dobrý postoj tedy vztah  k lidem .

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: To je samozřejmé a ne každý ho má!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .