PODĚKOVÁNÍ SE SRDÍČKEM



"Srdce na dlani" má název Nadační fond, který byl
založen v roce 2007 s cílem pomáhat dětem v dětských
domovech a to nejen finančně. Existuje totiž i řada
jiných pomocí než peníze, taky dobrá vůle, vstřícnost,
pomoc při počítačové gramotnosti atp.
Já pojala obrázek " SRDÍČKO NA DLANI " jako symbol
dvou rukou, které si mohou pomoci. A protože tuto bytost
mám poblíž na blogu, ráda jí srdíčko posílám. Když může,
vždy pomůže a já jí za to tímto způsobem DĚKUJI.
Jmenuje se jako já - Hanka.

Komentáře

  1. Haničko, moc děkuji za srdíčko, jsem moc ráda, že tě znám a že si můžeme pomáhat a i můj syn, protože díky tobě ve škole získal velkou pochvalu. Mám tě moc ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to krásné, když si lidé navzájem nezištně pomáhají. Moc se mi to líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. Hanko, moc Ti přeji krásné a upřímné přátelství...to je někdy víc než láska. Do letošního roku Ti přeji nejen krásné přátelství, ale i hodně zdraví a aby jsi svůj krokovníček opět mohl naplnit nejen "kroky", ale i pěkným pohledem na svět. Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  4. Priateľstvo je najkrajšia skúsenosť, ktorú človek môže mať. Dnes je ale veľmi ťažko stretnúť ozaj úprimného a verného priateľa - väčšinou je to len akýsi podivný a falošný vzťah, ktorý ľahko dokáže ublížiť... Naviac, tí čo sa tvárili ako priatelia, dnes ohovárajú všade kde sa len dá ...

    OdpovědětVymazat
  5. Když pozoruji, kolik je kolem nás falešného kamarádství, vzpomenu si:
    pro nové známé nezapomínej na ty staré, neboť mají paměť jako slonové....
    Jak člověk stárne, bilancuje. Vzpomíná, kolikrát byl podveden svými blízkými, kamarády ze školy, rodinou...
    Kamarádství je víc než láska, protože...každý si doplní sám.

    OdpovědětVymazat
  6. Haničko, v duchu přeposílám Tvůj obrázek od sebe k Tobě. Ber to tak, že si vážím všeho, co mi poskytuješ radami, podporou, pomocí. Jsem moc ráda, že Tě mám. A přeju  zlepšení tlapky, abys už zase mohla krokovat. Krásný a zdravý rok 2013...

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, nějak si se ztratila, doufám, že jsi v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  8. [8]:Bohužel od včerejška mě nejde skype. Všechny moje pokusy jsou naprosto marné.Tak se vždy naštvu a jdu do peřin.

    OdpovědětVymazat
  9. Dnes je málo takových lidí, co jsou ochotni pomoci bez odměny.

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, nejdřív chci poslat tobě a tvé rodině přání s tím nejlepším v novém roce 2013, hodně zdraví, štěstí a lásky. A tobě navíc hodně inspirace a dobrých nápadů. Obdarované Haničce pak více takových přátel, jako jsi ty.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .