KRŮTÍ V MRKVI



Suroviny:

200 g krůtí řízky (2 plátky)
200 g baby mrkve
100 g cuketa
Lžíčku sušené petrželky
1 citron
Sůl
280 g těstoviny (suché)
1 kávová lžička kukuřičného škrobu



POSTUP
Na rozpálenou keramickou pánvičku vložím 2 plátky
krůtích řízků, které jsem předtím ochutila citronovou
šťávou. Po obou stranách je opeču a zaleju 100 ml vody.
Do teflonového kastrůlku dám 3 polévkové lžíce vody
A až se začnou vařit přidám nakrájenou baby mrkev
a cuketku. Přileju trochu vody, mírně osolím a dusím
tak dlouho dokud není zelenina měkká. Pak přidám
lžičku sušené petrželky a lžičku jemného kukuřičného
škrobu rozmíchaného ve vodě na zahuštění. Opečené
krůtí maso vložím do kastrůlku a společně podusím.
Podávám s vařenými těstovinami.


DOBROU CHUŤ !

Komentáře

  1. Vypadá to báječně a báječně to asi i chutná. Je to navíc zdravé, bez tuku, krásně barevné, lahodící oku strávníka! Mńam!

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ráda masozeleninová jídla. V tomto případě masová, 200g je pěkná porce.

    OdpovědětVymazat
  3. vyzerá to chutne.. :) asi to skúsim..:D

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Recept je pro dva lidi, čili pro osobu 100 g. To je pro dietu šetřící, slinivkovo-žlučníkovo diabetickou. Ale hlavní také je, že je to rychlé.

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to hezky a chutně. Zkusím, krůtí masiko už mám

    OdpovědětVymazat
  6. Také hodně jen dusím na zelenině bez mastnoty. Keramická pánev, menší a větší hrníčky jsou výborné.

    OdpovědětVymazat
  7. Teda ta mrkvička, úplně se mi zbíhají sliny. Klidně bych si to dala i bez masa. :))

    OdpovědětVymazat
  8. Jé to je určitě mňamka. Napsala jsem si to do Receptáře. Určitě si to udělám, protože je to dietní a vypadá to  chutně.

    OdpovědětVymazat
  9. Zaujímavý recept - nepotrebujem na šťastie žiadnu diétu, ale určite ho vyskúšam!☺

    OdpovědětVymazat
  10. Nemám speciální pánev, tak opékám jen malém množství tuku. Maso, zelenina, těstoviny, to je chutná kombinace. K receptu mám malou připomínku, škrob se rozmíchává ve s t u d e n é vodě. Nedělám často jíšku, ale t.zv.záklechtku.Převzala jsem dobrý nápad amerických hospodyněk, je dobré mouku protřepat ve vodě nebo v mléce ve skleničce s víčkem, vyhnete se žmolkům.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Milá Hanako,
    však já lžičku Gustina (kukuřičný škrob) rozmíchám ve studené vodě a zavařím do dusící se zeleniny. Mouku nesmím.

    OdpovědětVymazat
  12. [11]:Hani, připomínkou na rozmíchávání škrobu jsem myslela na kuchařky, které zahušťování škrobem neznají. Já to používám dost často, zatím si tuky a cukry omezuji v rámci diabetické diety a tvoje předpisy jsou pro mne inspirativní. Dobrý večer.

    OdpovědětVymazat
  13. No, na tomto si určitě pochutná nejen člověk s dietou!

    OdpovědětVymazat
  14. To je nápad dietně a vtipně, samé dobroty. Věřím Hani, že jste si pochutnali.

    OdpovědětVymazat
  15. Krůtí maso jsem měla sice jen jednou, ale chutnalo mi :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .