KONSULTACE V LABORATOŘI

Pouť za odkyselením je dlouhá. Ráno jsem volala do
Biochemické laboratoře na naše středisko a sestřička
je tam velice ochotná a přívětivá. Poradila a ukázala,
ale i doporučila fundované odborníky. Tak to byla ta
světlá stránka cesty. Ta černá se skrývá v klouzajícím
povrchu před střediskem, kde by to mělo být téměř
ukázkové, aby se tam návštěvníci nezranili, ale opak
je pravdou. Vypadá to tam jako schválnost, či lákání
příchozích do pasti. Naštěstí jsem toto zrádné území
přešla bez pádu, ale oddychla jsem si až doma. Hůře

se chodí na ušlapaném sněhu. Nicméně jsem s holí a
ťapkáním ušla zase 1500 kroků.


zrádné území
před zdravotním střediskem

Komentáře

  1. Hani, ono je lepší nevylézat, pokud to člověk nepotřebuje, že?

    OdpovědětVymazat
  2. Nebo chodit jen tam, kde to neklouže. Věřím, že přijde doba, kdy nebudete kroky počítat. Za chviličku budou Hromníce a pak už to bude vonět jarem.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsi měla štěstí a jsi dobrá, že jsi neupadla! Já teď nevylézám, jsem nastydlá, jen se bojím, aby to nebylo horší.

    OdpovědětVymazat
  4. O tom, jak se odkyselit, mluvil nedávno otec pleskač v rozhlase: Lžívi panenského olivového oleje cumlat asi čtvrt hodiny a pak vyplivnout. Lze to dělat až třikrát denně, ale mně to stačilo jen jednou denně. Někomu to může být nepříjemné - a pak radil jíst červenou řepu. A člověk nemusí chodit do laboratoří po umrzlých chodnících.

    OdpovědětVymazat
  5. Hlavně, že jsi celá došla domů! A co ti poradili?

    OdpovědětVymazat
  6. [4]:Červenou řepu jím denně, dělá mne to dobře na slinivku, panenský olej zkusím.[5]: Já se šla zeptat do laboratoře jak se používají ty lakmusové papírky.Už 5 lékařů mě "radilo jak na odkyselení, každý něco jiného, až jsem se pak dozvěděla, že to není jejich věc, že mám navštívit léčitele a nějak se sama odtoxikovat a odkyselit. Je to prostě ve stylu Udělej si sám a neotravuj.

    OdpovědětVymazat
  7. To já se odkyseluji tedy denně, žmoulám olej, tu slunečnicový, to olivový. Báječné, mě olej nevadí.
    Taky si občas připadám, že naše nemocnice má málo pacientů na chirurgii.
    Hani tak snad řepa a olej pomůžou. Já bych řekla začít žmoulat čajovou lžičku a pak až si zvykneš dávku navýšit.
    Řepu červenou konzumuji tak 3x do týdne, s jablíčkem, mrkví či křenem.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Hm, takže nic moc neporadili. Proti odkyselení je dobré jíst zásaditou zeleninu.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Není to jednoduché, kde se to dozvím. většinu zeleniny nesmím, neb slinivka ji neakceptuje. Postupovat pomalu a opatrně.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: A proč si myslíš, že jsi překyselená?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .