CESTA K MLADÝM

Třináctým lednovým dnem byla neděle. Pro nás
neobyčejný den. Oslava 15. narozenin našeho vnoučka
se přesunula kvůli nemoci dětí i starších na dnes. Ráno to
nevypadalo příznivě, protože padal sníh a měla jsem docela
strach, vydat se s manželem k našim. Byla jsem domluvena

s nevěstou, že nám dá e-mailem vědět, jak to u nich
vypadá a podle toho se rozhodnu. Slíbila, že pro nás
dojedou k autobusu autem, abychom to zvládli bez
pádu. Cesta z domu na zastávku, která měří 950 m
nám trvala stylem "tap, ťap " téměř hodinu. Měla jsem
strach, abych nespadla, ale zadařilo se. Cesta zpět byla
horší, protože od zastávky domů po 16. hodině to nějak
přimrzalo a podkluzovalo. Ale došli jsme. Do Krokovníčku
přibylo s datem 13. ledna 2013 4000 kroků.

Heyrovského před polednem
u trafiky - Povel
Třebčín u zastávky 16"05
můj průvodce

Komentáře

  1. Konec dobrý, všechno dobré. Doufám, že i při oslavě bylo veselo. I na krokovníčku přibylo - měli jste úspěšný den...

    OdpovědětVymazat
  2. Tolik sněhu! Kde to pořád berete! Hlavně, že vše dobře dopadlo! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hlavně, že jste ve zdraví došli. Průvodce je fešák. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, sněhu je asi stejně i tu, průvodci to moc sluší. Hlavně, že to dobře dopadlo a užili jste si pěkný den. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, tak já jsem nemusela dnes ven, mladí přišli k nám, rodina nejstaršího a nejmladší se ženou, prostřední byl u nás včera. No a je po oslavách. Byxlo to fajn a kéž bychom se tak v poklidu scházeli ještě dlouho. Jste dobří, když jste to zvládli, stálo to ale za to, ne?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .