SETKÁNÍ V KNIHOVNĚ

Po několik letech jsem dnes přišla na sešlost "bývalek".
Asi to mělo vznosnější název, ale oficiální pozvánka na
mojí adresu nedošla. Mám dojem, že přišlo asi pětadvacet
někdejších knihovnic. Vánočně vyzdobené oddělení pro děti,
s připravenými a prostřenými stoly s vánočním cukrovím,
ovocem, větvičkami, talířkem dvou obložených chlebíčků


a věnečkem, minerálkou i kávou, či čajem, bylo obsazené
do posledního místečka. Paní ředitelka provedla všechny
přítomné změněnými prostory a nově vybavenými bloky
naučné literatury, beletrie v napětí v zeleném hávu
a zajímavém architektonickém řešení i s výraznou změnou
hudebního oddělení. Studovna a čítárna orientovaná do tónů
modré barvy s dominantní kresbou radnice, kde byla šifra
autora "Ladislav Palko" byla podřízena internetovým
možnostem i studijním zvyklostem. Pak jsme se přesunuli
do horního patra, abychom si vzájemně popovídali
s některými kolegyněmi a po dvou hodinách jsme se všichni
chystali domů. Cestu tam jsem absolvovala převážně pěšky.
Šla jsem s holí, abych se neocitla na zemi, ale při cestě zpět,
kdy opět chodníky namrzaly, jsem použila taxíka. Celkem
jsem absolvovala 3500 kroků.

(Studovna a čítárna)
(Hudební oddělení)
(dětské oddělení)
Autor kresby i architektonického řešení Ladislav Palko

Paní Jana Brtnová s ředitelkou

Komentáře

  1. Přeju Ti pohodové setkání s lidičkama, kteří jsou Tvé krevní skupiny. Knihovníci se asi poznají podle zvídavosti a vstřícnosti k jiným lidem. I já jsem taková byla - i když moji učilištní knihovnu zrušili...

    OdpovědětVymazat
  2. 25 lidí, to je docela dost. A prostředí knihovny miluju. Chodím do ní jednou měsíčně, ale pobývám vždy několik hodin. Tak jste si alespoň pěkně popovídali.

    OdpovědětVymazat
  3. Měli jste moc pěkný den, je dobře že se ti cesta vydařila i přes ten zatracený sníh.

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Otavinko, pěkné setkání v předvánočním čase v příjemném prostředí knihovny a zajímavé fotografie.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .