LÉKOVÁ ALERGIE

Dnes v noci jsem doslova bojovala o přežití. Po antibiotickém
léku a masti jsem se začala dusit a zpuchýřatěla jsem. Šílené
svědění po celém těle bylo vyčerpávající, otok v krku, že jsem
nemohla dýchat a musela použít vstřikovač proti dušnosti.
Nemohla jsem ani ležet a málem jsem volala rychlou, ale pak
se mě to přece jen podařilo nějak zklidnit. Našla jsem totiž
lék na zmírnění. Nepříjemné stavy sice ještě pokračují, ale
léky jsem s okamžitou platností přestala užívat. Ráno jsem
byla obteklá, a úplně z podoby. Nejhorší je, že není vůbec
jednoduché volat sanitku a nechat se odvézt do nemocnice.
Udělala jsem to jednou a lékař, který měl službu mne vynadal,
proč jsem volala sanitku a když jsem alergička, že nemám
žádné léky brát. A opravdu mne dořval jak malou holku.
Dnes už vím, že si musím nějak pomoci sama a nespoléhat
na druhé. A když to nezabere, tak mám zkrátka pech.

Komentáře

  1. Otavínko to jsi měla nějaké léky které jsi nikdy nebrala, či ten lékař co ti je dal neví, že jsi alergička? Ta fotka vypadá děsivě, ještě, že jsi si poradila a pravdu máš holka v tom, že si člověk musí pomoci sám a nespoléhat na druhé, tedy, když to sám zvládne! Držím ti moc palce ať už je dnešní noc klidná a pořádně se vyspinkáš!-:)

    OdpovědětVymazat
  2. Hani,já jsem taky alergická na jedny antibiotika.Když jsem je brala,děly se se mnou věci,nemohla jsem ani sedět,ani ležet,jenom chodit,vnitřní neklid,bušení srdce a neustálý pocit na zvracení.Nakonec se mi to i podařilo.Pak jsme jeli na pohotovost a ten doktor,co měl službu říkal,at' je vysadím a hodně piju.
    Takové stavy jsem ještě nezažila moc dobře Tě chápu.

    OdpovědětVymazat
  3. Hanko, ještěže to tak dopadlo a teď víš, které léky ti nedělají dobře. Ale myslím si, že bys v takových situacích měla pohotovost zavolat v každém případě. Kvůli případnému vynadání neurvalého zdravotníka nemá cenu riskovat zdravotní komplikace nebo dokonce život. Opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  4. Miloš má pravdu, měla jsem jednou alergii na Mydocalm na  uvolnění při bolení zad a předtím tak půldne jsem dostala proti bolesti zad injekci. Jen jsem to vzala asi dost brzy  a zapila studenou kávou a  trácela jsem vědomí, otekla, nemohl mi lékař naměřit tlak, spoluptracovnice hned volaly pohotovost, doktor mě nechal naložit na křeslo, do sanitky, jelo se do nemocnice a tam mi dali infuzi s glukosou. Nic jiného mi nenašli, tak nakonec se došlo k tomu, že to byla alergie na kombinaci utišujících léků. Od té doby mi naše paní doktorka nenapsala ten lék, no se zády už jsem toho neměla moc, od doby, kdy jsem začala ,,chodit"v obchodě  místo sedět v kanceláři. Jo, ale  dostane se koupit protialergický lék, ten je ale spíš proti takovému předpokládanému alergickému záchvatu, když někam jdeš a víš, že je tam zdroj tvé alergie. Na př. u někoho zvířata, u někoho aroma, čisticí prostředky a pod. Hlavně si někam zapiš název toho léku a doktorovi to předem řekni. U nás se vždy ptají: nejste alergická na antibiotika, víte která a pod.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je mi líto. Dávej pozor. Je Ti asi souzené, že se nevyčistíš jak jsi doufala. Snad už je dobře, měla jsi těžkou neděli...

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, doufám, že nyní už je ti lepší a určitě si zapiš, že jsi na tuto lékovou řadu alergická. Někdy se to zjistí právě až po užití...Kdybys měla podobný problém, nejdříve zavolej rychlou a zkus se zeptat operátorky jak postupovat a nech na ní, ať rozhodně zda je nutný lékařský zásah. Já osobně myslím, že ano a neboť jde o stav "život ohrožující". Moc ti přeji, abys podobnou zkušenost už nezažila a hezky si užívala předvánočního klidu ve zdraví a spokojenosti. Hezký nový týden.

    OdpovědětVymazat
  7. Myslím že jsou doktoři od toho, aby pomáhali. Pokud jsou neurvalí nemají tam co dělat. Když je člověk alergický je to vážná žádost o pomoc. Doufám, že ti je dnes lépe.

    OdpovědětVymazat
  8. Páni Hani ještě, že jsis nakonec dovedla poradit.

    OdpovědětVymazat
  9. Mmmm....... Niektory doktori su biznismensky hajzli. Vlastna skusenost.
    Raz som zazila nieco podobne na pohotovosti od mojej obvodnej. Momentalne by som zacala rozculovat aj ja na nich. Uz ich mam plne zuby. Skoro mi ty ..., tento rok zabili babku, ktoru opatrujem.

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Otavínko, je mi tě moc líto, vypadá to opravdu hrozivě.
    Bohužel jsem měla spoustu nežádoucích účinků, když jsem dlouhodobě užívala spoustu léků. Po nějakém času se to už nedalo vydržet a řekla jsem si, že než jsem je začala brát, tak jsem taky žila a mnohem líp. Rozhodla jsem se tedy postupně vysadit jeden lék, pak druhý a když to vypadalo velmi nadějně a všechny ty příznaky začaly mizet, rozhodla jsem se vysadit i poslední lék. Žiju a skutečně je mi teď fajn, prakticky jsem ty léky ani nepotřebovala. Teď to vidím.
    Tak hodně zdraví!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to byl horor! Já bych se být Tebou vůbec nebála zavolat rychlou, vždyť Ti šlo o život! Tak teď víš, co nesmíš a měli by Ti to zapsat do papírů! Mně se u nás vždy ptají na co mám alergii nebo co nesnáším. Tak ať jsi brzy fit!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .