JEŽÍŠKU, DĚKUJI !

Dneska jsem dostala balíček z Prahy. Zřejmě opožděný
Ježíšek.Moc děkuji ! Je to kniha s názvem MasterChef
Deník vítěze. Vyšla před několika dny. Vázaná a výpravná
kniha mně udělala ohromnou radost. Byly doby, kdy jsem
sbírala kuchařky a tato kniha plná báječných receptů a fotek
je velmi zajímavá. Přes 260 stran prezentuje chutné návody
cca 200 jídel celosvětové kuchyně. Kromě menu představuje
také dvacet kolegů i soupeřů soutěže, kteří získali zástěru
MasterChef a též vítězné recepty. Je skvěle udělaná, protože
seznamuje čtenáře i s organizací celé soutěže.
Autorem sympatické knihy je Petr Jonáš z Brna, mladý
ambiciózní muž, který ví, co chce. Jeho největšími soupeři
byli soutěžící ze Slovenska. Účastnili se i dva z Hané a to Jiří
Sedlář z Olomouce a Pavel Duda ze Šternberka. Kniha je
doplněna i jmenným rejstříkem uvedených receptů. Ačkoliv
z této nabídky nemohu nic jíst, mohu si živě představit jednotlivé
chutě a dobroty, které pro sebe mohu upravit tak, aby ani slinivka
netrpěla. Knihu jsem dostala z redakce internetového magazínu
Doma.cz a moc za ni děkuji. Bude ozdobou mojí knižní sbírky.



Komentáře

  1. Gratuluji, Hani, je to hezké a vím, že knihy máš ráda, nejen kuchařky. Tu soutě jsem moc nesledovala, ale určitě to bylo zajímavé klání.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za tip. Ani jsem nevěděla, že je knížka ze soutěže už na světě. Soutěž jsem sledovala a kavárníkovi, který vyhrál, jsem držela palce. Je to sympaťák.

    OdpovědětVymazat
  3. Já soutěž viděla občas a mrzelo mě, že nevyhrála ta žena. :(

    OdpovědětVymazat
  4. Knížka jistě potěšila, můžeš se kochat obrázky i textem. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Otavinko, knížka vypadá ohromně a opravdu může být zajímavá nejen recepty, ale i doprovodným povídáním o soutěži samé.
    Je to krásný dárek!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .