ČOKOLÁDA



BÁSNIČKY - ŘÍKADLA - VERŠÍKY

1.
Potkala jsem kluka,
zaujala mě jeho ruka.
Co v ní ten kluk měl ?
Velikej kus čokolády,
tu maj holky moc, moc rády.
(M. Bajerová)


2.
Čoko, čoko, čokoláda,
každá holka má ji ráda.
(M. Bajerová)


3.
Čokoláda, ta hnědá kráska
lehounká drobnost společnice sladká
životem nás provází,
úsměvem den rozzáří,
sladkým snem noc provoní.
Ta něžná kráska - Čokoláda.
( D. Kolářová)


4.

U šálku dobré čokolády
chmury se nám rozplynou.
Co zdálo se nám neřešitelné,
vidíme s jasnou hladinou.
( M. Bajerová)
5.

Čokoládová láska …
Já roztrhnu ho na kusy,
nacpal mi klidně do pusy,
nacpal mi volky, nevolky,
kus čokoládové tabulky.
Vztekám se marně a mám zlost,
cucám ji jemu pro radost
pro jeho zábavu trošku ujetou ?
Vždyť ví, že začínám s dietou…!
(I. Žežulková)


6.

Je to hořká čokoláda,
kterou bych měla,
jako zdravější, míti ráda.
Protože však nejsem
štíhlého těla chtivá slečna,
chutná mi více čokoláda mléčná.
(R. Ucekajová)


7.

Sedím zachumlaná s knihou v ruce,
z hrnku na stolku vůně line se
sladká a omamná, co život osladí
a potěší srdce - horká čokoláda.
(D. Kolářová)


8.

Nebyla by Hanka ráda,
kdyby jí došla čokoláda.
Má péci dort Otovi,
jakpak ji však bez polevy
z čokolády zhotoví ?
(R. Ucekajová)





Komentáře

  1. Vyjde to jako sbírka básní zalitá čokoládou?

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkně se děvčata zhostila rýmovaček! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hodiny vyrobené ze dvou atomů jsou zázrak techniky http://medialni.blog.cz/1301/fyzikove-vyrobili-hodiny-ze-dvou-atomu

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .