AMBROŽOVA PROCHÁZKA


Ráno bylo zasněženo, ale jasno. Čekala jsem až snížek
trochu roztaje a pak jsem se vydala na obchůzku. Moc
daleko to nešlo, protože bylo třeba ťapkat opatrně a
vyhýbat se namrzlým ostrůvkům. Někde se to lesklo
jako zrcadlo. Samozřejmě jsem si vzala skládací hůl,
abych někde nespadla. Šla jsem na poštu a pak jinudy
zpět, ale tam to bylo velice nebezpečné. Naštěstí jsem
to zvládla bez ztráty kytičky a došlapala v pořádku
domů. Celkem jsem ušla 2200 kroků. Je to málo, ale
aspoň jsem se trochu nadýchala čerstvého vzduchu.

Komentáře

  1. Hanko, ty si kroky počítáš? Anebo máš nějaké měřidlo jako běžci nebo cyklisté?

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Po návratu z vycházky si vezmu mapu města,
    lupu a pravítko. Vypíšu si ulice kudy jsem šla, změřím centimetrovým
    pravítkem a spočítám počet centimetrů, které vynásobím číslovkou
    170 a dostanu počet metrů. Výsledné čísílko vynásobím dvojkou
    a dostanu počet kroků, protože mám atypický krok a do metru
    udělám dva kroky. Po napsání článku a doplnění ilustračními
    fotkami, zapíši počet kroků do sešítkového krokovníčku a mám
    tak přehled kolik km jsem ušla za měsíc. Krokoměr mám, ale nějak to s ním nejde a můj systém je zajímavější.

    OdpovědětVymazat
  3. Máš to promyšlené, měření má určitě i motivační funkci nezahálet.
    Já si zase na turistických výšlapech fotím turistické ukazatele, abych měl přehled kudy a kolik jsme toho ušli. To však jen v létě. Teď v zimě jsme dost pasivní, do mrazu se nám moc nechce.

    OdpovědětVymazat
  4. Buď opatrná, opravdu to hodně klouže!

    OdpovědětVymazat
  5. Opatrnost, opatrnost, a ještě jednou opatrnost! To je teď hlavní heslo hlavně pro nás, starší a už tak neohebné!!!

    OdpovědětVymazat
  6. To je moc prima Hani, každý krůček na vzduchu dobrý.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .