SETKÁNÍ S ELIŠKOU

Dnešní odpoledne jsem věnovala přednášce MUDr. Ludmily
Kolkové ze Spolku lékařů České lékařské společnosti J.E.
Purkyně a Sekce dějin lékařství VSMO, která hovořila o
spisovateli, lékaři a vojákovi Jaroslavu Durychovi (1886-1962),
který mj. žil v Olomouci třináct let. Při této příležitosti jsem
se sešla i s Mgr. Eliškou Blažejovou, znalkyní regionální literatury.
Akce se konala ve Vlastivědném muzeu na Náměstí Republiky.
Tentokrát jsem jela bez manžela, protože ten už se nachodil
příliš mnoho dopoledne, jelikož pro mne sháněl elixír života.
Tramvají jsem jela na Náměstí Republiky a zpět po 17. hodině
zase domů, takže jsem ušla jen 3600 kroků.
Opět jsem udělala několik foteček.

Náměstí Republiky

Knihovna, kasárna, Dóm

Nový vchod do Muzea

Kostel Marie Sněžné

Komentáře

  1. Máš pěkné fotečky, navíc, když to tam znám, je to milé...

    OdpovědětVymazat
  2. Hani opět jsi měla krásný den s milými lidmi.

    OdpovědětVymazat
  3. Tady to muzeum znám, ale dřive se tam vcházelo ze dvora po schůdečkách. Takto je to lepší. Mohou sem i vozíčkáři.

    OdpovědětVymazat
  4. Hani moc pěkné fotky, jo a já to tam neznám. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. S těmi Tvými výšlapy bych řekla, že máš teď ty dny takové krásné barevné, že?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .