NÁVŠTĚVA U BÁSNÍŘKY

Odpoledne jsem se vypravila do Domova seniorů na Peškově ulici.
Bydlí tam olomoucká básnířka, autorka her a nositelka ocenění
Zlatý Tyl z roku 2007, paní Jaromíra Nohelová. Nový objekt vypadá
z venku velmi příjemně. Přijela na vozíčku před dům, kam směřovaly
moje kroky. Šla jsem do míst, kde jsem nikdy předtím nebyla, ale
kupodivu jsem to našla brzy. Byly jsme domluveny na patnáctou
hodinu, ale já už jsem si vybírala, kam si sednu než udeří smluvená
hodina, když se objevila ve dveřích, že mne zahlédla z okna. Vyjely
jsme výtahem do prvního patra, kde obývá s maminkou malý byt. Měla
jsem radost, že jsme se setkaly téměř po dvou letech. Pořád bylo
o čem povídat a tak jsem odjížděla skoro kolem sedmnácté hodiny.
Celkem jsem ušla 8 160 kroků.

Voskovcova ulice
Peškova ulice
Mirka Nohelová

Domov seniorů

Komentáře

  1. Haničko určitě to bylo milé setkání pro vás obě.

    OdpovědětVymazat
  2. Hani prošla jsem zameškané, docela by se mě zamlouvalo vlastnit krokovníček. Také jsem se podivila, že jsi kouřila, becherovku a její popíjení jako lék to bych brala, ale Hanku kuřačku néééé. Setkání byla určitě báječná a posezení v cukrárně u kafíčka nemá chybu. Navíc vám to oběma sluší a paní básnířka je velmi sympatická.

    OdpovědětVymazat
  3. Zaujímavé stretnutie - a pekné foto. Hani napadlo ma, počítaš aj kroky, ktoré urobíš doma??? Aj tých je totiž viac ako si myslíme! Papa a prajem pohodový víkend!

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Milá Marti, zřejmě ses překoukla. V cukrárně jsem nebyla s básnířkou Mirkou,
    o té je článek http://otavinka.blog.cz/1011/lko-s-mirkou-nohelovou
    Cukrárnu jsem nyvštívila 18.10. s hlasovou poradkyní Dr. Zapletalovou a bylo to věru báječné setkání.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Milá Vierka, zatím domácí kroky kolem sporáku nepočítám, na to bude čas, až bude sníh, mráz a náledí.To budu asi chodit jen po schodech, abych si venku něco nepolámala.

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, to jsi měla moc pěkné odpoledne.

    OdpovědětVymazat
  7. Zaujala mne větička: Celkem jsem ušla 8 160 kroků. Měříte si kroky? Máme krokoměr? Máte nějaký limit, který byste chtěla denně porazit? Kdysi jsem si také měřila kroky, to když jsem chtěla shodit nějaká kila. Dodnes se snažím chodit všude pěšky, tedy co nejvíce to jde.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .