NAROZENINOVÝ DEZERT


KRÉM " ALT" s MALINOU

(Podle Alenky T.)


Suroviny:

1 a půl tabulky bílé čokolády Orion
200 g smetany ke šlehání " Kunín"
(lepší je OLMA, ale u nás nebývá)
maliny nebo jahody 1-3 kousky

Postup:
Větší hrnec s vodou dáme na vařič a
do něj vložíme menší kastrůlek, do
kterého nalámeme bílou čokoládu.
Když je voda horká (nesmí vařit !)
Tak obé odstavíme a roztavenou
bílou čokoládu chvilku mícháme.
Když trochu zchladne vmícháme
do ní ušlehanou šlehačku. Krém
dáme do pohárů či napoleonských
skleniček asi do poloviny a dáme
do chladničky. Nejlépe dělat den
předem. Těsně před podáváním
ozdobit malinou, jahodou či mátou,
eventuelně i mandlovými lupínky,
či strouhanou čokoládou, záleží
na inspiraci. Je prý to moc dobré.


DOBROU CHUŤ !

(Ilustrační fotografie zapůjčeny z internetu)

Komentáře

  1. Téda, takový "jedy nezdravý"!!! Ale určitě hódně dobrý :) Udělám, až k nám bude mít přijít souseda Marta na pokec. Díky za inspiraci. Ale všecko napřed musím koupit, aby bylo z čeho dělat... :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý nápor na chuťové buňky; ach, já to chci mít tady a hned. To si pochutnám.
    Děkuji ti za hezký pochvalný komentář, udělal mi radost. To máš naprostou pravdu, že ta animační tvorba chce trpělivost a já dodávám - pevné nervy. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně jsi pohostila své miláčky a Ty jsi zase měla jenom vzpomínkové chutě, že? Ale dobrý to určitě bylo!

    OdpovědětVymazat
  4. Otavinko, děkuji za návštěvu na mém blogu a za milý komentář. Budu ráda, když přijdeš zase. A já ti to tady taky trochu prošmejdím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Otavínko, Ty ale umíš udělat člověku chutě! Takovéto dezerty mám totiž hrozně ráda - tak že bych přemluvila mamku, aby mi ho udělala k narozeninám? :)

    OdpovědětVymazat
  6. No nevím, pro mě bílá není čokoláda...

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Zkus to. Moji známí taky říkali, že bílou čokoládu nemusí, ale je to moc dobré, pravil můj drahoušek a ten tak něco hned nejí.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .