DEŠŤOVÁ PROCHÁZKA

Dnešní den uprostřed týdne byl velmi mokrý, takže na delší
chození po venku to nešlo. Došla jsem na zastávku tramvaje,
odjela na Náměstí Hrdinů, obstarala jsem si čtvrtletní průkaz
a odebrala jsem se do cukrárny Bohéma, kde jsem měla sraz
s recitátorkou literárního večera. Slabou hodinku jsme poseděly
na kávičce. Pak za námi přišla Liduška G a společně jsme se
přesunuly do prostoru knih a bibliofilů.

(Alenka)
(Liduška)
(Otavínka)
Zpět jsem jela za tmy taxíkem, protože se bojím bezdomovců.
Celkem jsem ušla 3200 kroků.

Komentáře

  1. Otavínko ač pršelo, prošla jsi se  den zakončila krásným setkáním.

    OdpovědětVymazat
  2. Jste tam jak tři múzy básníků. Hlavně, že se podařilo a ty jsi splnila dávku kroků.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani i přes deštivé počasí jsi měla moc pěkný den plný zážitků a to je moc dobře.:)

    OdpovědětVymazat
  4. Počasí bylo opravdu nepříjemné, taky jsem byla včera docela prompočená...ale myslím, že se vám setkání určitě povedlo :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím všechny ženičky a hlavně tu poslední, konečně ji pořádně vidím. Ve Skypu ji nevidím... Kroky pro zdraví a dobrou náladu :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .