SRPŇÁČEK


Víte co to je připínáček?
Vzrušená lentilka cha cha cha



Blahopřeji k narození syna, Jak se jmenuje?
"Nevím.Není mu rozumět."


Novák si stěžuje manželce:
"Z počítače něco kape. Nevíš co to je?
"Nalila jsem tam trošku léčivého sirupu,
včera jsi řekl, že tam pronikl
nějaký hrozný virus..."


Babička se ptá svého vnuka:
"Tak co, Honzíčku, jak jde život?"
"No, ujde to babi, jen s tvou dcerou
jsou neustálé problémy!"


Jaké bylo v Anglii počasí?" ptali se námořníka,
který se odtamtud právě vrátil.
"Připadal jsem si jako knot v lampě.
Nohy jsem měl stále namočené
a nos mi svítil od rýmy!"


Baví se dva: "Co myslíš, může se z Čech
na Slovensko dojet na oslovi?"
"Nemůže, protože na hranicích
se musí přestoupit na somára!"


"Víš, že medvěd brtník bude přejmenován?"
"Nevím, a proč?"
"Protože je v lese tolik harampádí,
že se mu bude říkat medvěd škobrtník."









Komentáře

  1. Tak ten poslední je nejlepší- takový ekologický...

    OdpovědětVymazat
  2. Somár a škobrtník mě rozesmáli...

    OdpovědětVymazat
  3. Co či kdo je srpňáček? Skřítek prázdnin?

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Ano, máš pravdu, je to skřítek prázdnin.

    OdpovědětVymazat
  5. To jsem si spravila náladu. Ten připínáček a somár, skvělé!!!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .