KROK - PATA - ŠPIČKA...

Dnešní "krokové variace" začaly hned po ránu, když na budíku
bylo 5 hodin. manžel byl ochoten jít se mnou a tak jsme chodili
půl hodiny kolem domu Duha. Zatímco já chodívám potichoučku,
můj drahoušek se chtěl zviditelnit a zdravil a oslovoval všechny,
kteří tak brzo utíkali na tramvaj a do práce. Nic moc se nedozvěděl,
protože asi všichni byli duchem jinde a nedokázali tak brzy normálně
uvažovat.
Před východem slunce se přece jen ukázal vrabčák, který vyhopsal
po silnici a vůbec se nebál. Je to můj tichý společník.
Ušli jsme cca 3000 kroků a manžel taky změřil, že jeden okruh nám
trvá 3 minuty.
Před polednem jsem šla na poštu a pak ještě jsem si ušla dvě kolečka,
takže celkem jsem dnes abolvovala 3800 kroků.

Komentáře

  1. Tak to obdivuji - v pět ráno vylést z pelíšku - to je výkon- a ještě se přidá manžel - to už ani nemám tolik obdivných slov.

    OdpovědětVymazat
  2. Príjemná prechádzka ráno ale aj večer nikdy nie je na škodu, prospeje zdraviu a večer sa potom lepšie spí. pá

    OdpovědětVymazat
  3. No, tedy tak brzy bych nešel nikam. Seš asi skřivan a proto si rozumíš s vrabci.

    OdpovědětVymazat
  4. Teda ten vrabčák je nádherný!!!

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Opravdu je, ale musela jsem si ho vypůjčit z netu, protože ten, kterého jsem potkala, se vůbec nechtěl fotit. Pořád přede mnou hopsal a dělal takové krokové variace, které nešlo vyfotit.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .