JARMILA M. MAŠKOVÁ

Česká prozaička a význačná logopedka.

Narozena 11. července 1922 Vacov - Bošice

S autorkou půvabného společenského románu
"Ještě úsměv" s podtitulem Šumavská romance,
který vyšel v Praze roku 1990, jsem se seznámila
v Písku na prezentaci básnické sbírky
Zdeňka Janíka v Šrámkově klubovně při Městské knihovně.
Tehdy se psalo datum 9. června 2000.
Od té doby jsem s Jarmilkou především v telefonickém
a korespondenčním kontaktu. Dosud stále pomáhá
i přes telefon odstraňovat jazykové problémy a to nejen
v ČR, ale takřka po celém světě.
Spolupracuje s knihovnami nejen Jihočeského kraje,
ale i dalšími kulturními institucemi.
V roce 2001 pozvala na Šumavu také spisovatele
a významného geologa prof. Jiřího Krupičku,
který si přijel pro Cenu PEN klubu v roce 2001.


Jarmilce k 90. narozeninám přejeme především zdraví
a stále plno dobrých přátel.

Komentáře

  1. Hani, paní Jarmilce přeji hlavně hodně zdraví a elánu a moc bych si přála, dožít se také tak vysokého věku. Krásné narozeniny.

    OdpovědětVymazat
  2. Maruška-Fukčarinka11. července 2012 v 11:42

    Také já se přidávám s přáním pevného zdravíčka. Krásný věk a titul knihy si poznamenávám.

    OdpovědětVymazat
  3. Knihu jsem četla, byla ve hře "Knihotoč". Knihu jsem si pak sehnala, abych ji měla na dosah, protože na Šumavě to znám a je příjemné číst o místech, která známe. Taky se připojuji k blahopřání.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .