STROM A DUHA


Návrat z města jsem včera podnikla autobusem MHD
a pak asi 1 km pěšky, i když zkratkou přes kvetoucí
sídliště. Náš panelový dům dostal název Duha a má
dokonce na zdi cedulku. Co je ale nejlepší, zlepšila
se orientace na našem sídlišti. Šedivá krabice zcela
zmizela a i stromy před domem jakoby tančily.


Václav Kubín kdysi napsal, že .." Duha je slavobrána
pro nadcházející pěkné počasí." Opravdu to tak včera
bylo. Jakoby se rozzářily všechny chodníky, cestičky
i ulice. Podívejte se, že tomu tak je. Kdosi zase řekl,
že "Duha je stužka, kterou si nasadí příroda, když si
umyla hlavu."

Komentáře

  1. Věříš, že je to dobrý nápad ten barevný dům? Jen nevím, kolik to asi stálo. Určitě bychom jako družstevníci si to nemohli dovolit. Mají nám zateplovat panelák a řešíme barvu. Chtěli bychom nějakou odlišnou než mají paneláky vedle, jsou žlutobéžové s ozdobným svislým sytějším pásem a to se nám už nelíbí. Tak uvidíme, jak to naše ,,komise" domu vyřeší. Samí chlapi, co moc fantazie nemají...

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Milá Ruženko, to bys nevěřila, co nespokojenců u nás bylo. Ale takto si nikdo náš dům nepomýlí. Je prý jediný. Rozhodně se mi líbí nejvíc. Nás se nikdo neptal, protože dům je v zástavě a vlastní ho částečně nějaká realitka. Každý rok s jiným jménem.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, mě se váš dům moc zamlouvá i když bych tam, žít nemohla já jsem srostla s přírodou a blázna se slepicemi na balkóně už tam myslím máte. Já kolem sebe potřebuji zvířata, tady vyjdu ven a jsem v lese. Vyjdu na terasu a kuňká mi tam večer žába.:)
    Přeji ti moc pěkný víkend!
    Růženko, fialovou, fialovou...:D
    [1]:

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se také moc líbí takový barevný dům! Je to hned všechno veselejší, to máš pravdu. U nás sice už některé paneláky vypadají líp, ale taková krása nikoho nenapadla! Já bych byla ráda, kdyby nám ten náš "cihlák" aspoň zateplili, protože je vlhký po těch 50 letech, ale taky měníme majitele dost často, tak nevím.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .