PÍSNIČKA PRO DNEŠEK

Zpěváku Martinu Harichovi i ostatním jmenovcům blahopřejeme !!!

Komentáře

  1. Harichovi? Není to Stropnický? Nebo on má pseudonym?

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jo, to je opravdu jiný! Zase to přenášení. Nezlob se, že jsem hned reagovala. Ale Martin to náhodou také byl a hezky zpíval.- Ten mladý je dobrý.

    OdpovědětVymazat
  3. V životě jsem o něm neslyšela, ale je to milý kluk, krásná písnička, hlavně v jazyce, kterému rozumíme a ten JEŽEČEK? Nemám slov, no že jsou ježci nádherní? Celou dobu jsem měla úsměv na tváři. Díky.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Ježurko, právě ten ježeček zapřičinil, že jsem to videjko sem dala. Hledala jsem Martina a ejhle.

    OdpovědětVymazat
  5. Otavínko "svému" Martinovi jsem gratulaci vyřídila - jmenuje se tak totiž můj syn!
    Včera jsem se ho ptala, zda-li přijede dnes na bílém koni a on mi odpověděl, že odjede se svou dívkou autobusem na chatu-:))
    I přesto byla ráno pěkná kosa, viď?-:))

    OdpovědětVymazat
  6. [3]:S tím ježečkem - to koukám. Otavínko, není to náhodou tak trošku "Jednoho ježečka z naší zahrádky? Pro Ježurku?" Ale beru to, to je závist, že jsem to nenašla já a nemohla jí to poslat. Z písničky nemám ani nic, koukala jsem, jak hezký to zvířátka jsou - a užitečný. Máme teď jednoho za kompostem, ale schovává se, mrška, fotit ho nejde

    OdpovědětVymazat
  7. Myslím že jsem tu písničku už párkrát slyšela na Óčku :)
    Je chytlavá

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .