NOVÁ RUBRIKA - NOTICKY

 
Ano, na blogu v menu i pod obrázkem mám nové slovo,
které značí novou rubriku. Jde o množné číslo slova
"NOTICKA" , což podle slovníku cizích slov definují
jako drobnou zprávu. Do této rubriky budu schovávat
drobnůstky, krátké zprávičky o tom, co se stalo či co jsem
kde našla, upozornění na pěknou básničku či zajímavý
blog, ale i to, co se mi přihodilo, ale na velký článek to
nevydá.

Téměř týden jsem hledala vhodný název rubriky. Veškeré
zdrobněliny a slovíčka vztahující se k vodnímu toku, např.
kapičky, pramínek, kamínky, perličky, oblázky, drobničky,
drobnůstky, voděnka aj. byly už obsazeny. Pak jsem se
málem přiklonila k názvu "ZASE" s dovětkem :A zase to tu
je. Co? - Nutkavá touha napsat pár řádek o tom, co se stalo.
Pravdou je, že slovo noticka a noticky může být zavádějící,
pokud se jedná o počítačové vyjádření. Moje noticky nejsou
notičky, noty apod. S hudbou to asi mít nic společného nebude,
ačkoliv třeba najdu báječnou písničku, ale o notách tedy ne.


Graficky ztvárnit Noticky do menu blogu neumím a tak jsem
poprosila šikovnou Margaritku, která nejen umí, ale je i
ochotná pomoci. Chtěla trefný obrázek. Byla jsem ráda, že
jsme našly malovaný oblázek, což je vlastně kamínek zaoblený
do velikosti pěti centimetrů. Tím jsem se alespoň trochu
přiblížila k toku procházející městem Písek. Na oblázku je
půvabná kresba s názvem " Sluneční strom", což je taky
objekt, který miluji nejen výtvarně, ale též fyzicky i duševně.
Mám ráda fotky, grafiku a obrázky stromů, básně o stromech
a chodím je taky objímat.

Komentáře

  1. To je moc dobře, že u Vás bude nová rubrika. V blugu je toho zase o rubriku víc :-). Máte to tady moc zajímavé,ráda sem chodím :-).
    Taky jsem teď chtěla udělat v blogu pár změn a  to v článcích, ale bohužel jsem nikde nenašla, jak články zkrátit :-(. Mám tam totiž teď trochu delší články a potřebovala bych je schovat pod celý článek. Prohledala jsem celý blog a nikde to nenašla....

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj moje zlatá Otavínko,jsem moc ráda,že ses mi po delší době ozvala a moc ti děkuji za komentáře.
    vím,že jsem zrušila už 2 blogy a měla jsem sto chutí zrušit i ten třetí,ale všechny komentáře byly proti a já o tom začala přemýšlet.Na měsíční svit už bych neměla sílu,i když tam toho bylo opravdu spoustu,ale nechtěla jsem,aby už ležel ladem.Třeba občas nějaký článek netýkající se MJ napíšu i na tento nový blog.
    I já tobě přeju krásnou 1.adventní neděli a už se těším až si zapálím svíčku.
    Mimochodem našly jste krásný obrázek pro novou rubriku.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrých a pozitivních zpráv není nikdy dost.Tak ať je tvá nová rubrika brzo plná!!:-)

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Milá Sisi, jaké delší době, vždyť já k Tobě chodím každý den. Pravda, někdy nevím, co mám napsat, ale jsem tam.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .