MARIE ROTTROVÁ

Česká zpěvačka. Narozena 13. 11. 1941. ♣ B L A H O P Ř E J E M E ! ! ! ♣

Komentáře

  1. Hani, Marušce je neuvěřitelných 70. let a vypadá tak na 60. let - je to krásná žena a její písničky jsou nádherné, takové "srdíčkové".
    103 - tak jsem měla označenou tuto písničku, když jsem zpívala a byl jeden muzikant, který jí přímo nesmášel...já mám ráda všechny písničky, kromě těch "nesmyslných". Pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda, teď mi teprve naskočila písnička Marušky, nejprve jsem si poslechla 103 - Putimskou bránu, hm, asi někdo poslouchal současně :-) "Máma", je nádherná píseň, ještě chvilku zůstanu. Pa.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:[2]: Milá Nattynko, bohužel to tak je, že videa se zaměňují, asi je to bonus pro uživatele, trvá to už od dubna 2011. Musí se pokud tam není správné video, kliknout na klávesnici F5.

    OdpovědětVymazat
  4. Paní Maruška Rottrová je opravdu vynikající zpěvačka, mám ji rád už od dětských let. A čím je starší, tím ji to i víc sluší! Její písničky jsou zpívány vždy od srdce, škoda že končí kariéru. Každopádně všechno nejlepší! Milan

    OdpovědětVymazat
  5. Maruška - sluníčko. Opravdu vypadá krásně jako její písničky. Přeji mé vrstevnici všechno jen to nej! Ať si toho důchodu užívá!

    OdpovědětVymazat
  6. Je nádherná. Takhle vypadat v jejím věku!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný věk - vůbec na něj nevypadá.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .