JE PŘECE FOTBAL !


To, že v úterý večer je fotbal jsem slyšela od pátku. Ano, ale..
Není to jednoduché mít doma fanouška takového kalibru.
Všechno musí jít stranou. Pravdou je, že manžel už se na
dnešní večer, kdy se hraje baráž o postup na ME 2012 chystal
každý den. Asi by i uvítal, abych šla někam za kulturou mimo
dům. Jakmile je fotbal, tak se musí kolem chodit po špičkách
pomaloučku a polehoučku.. Na nic se neptat a být někde mimo
dosah. Nedej Bože, kdyby zazvonil telefon.

A to se taky stalo. Hanba a vztek se mnou doslova lomcují.
Volal mi manžel od sestřenice, aby mi poděkoval, ale než jsem
stačila vzít telefon já, vzal ho můj muž a volajícímu vynadal.
Netaktně mu řekl, proč volá v dobu, kdy za pět minut začíná
důležitý mač. Bylo mi trapně a asi budu muset napsat omluvný
dopis. Jenže nestalo se tak poprvé. Jakmile se hraje fotbal nebo
hokej, musí jít vše v naší domácnosti stranou. Některé seriály
a filmy mám možnost sledovat na internetu, ale jsou situace,
které se těžko vysvětlují. Pán tvorstva, hlava rodiny a sportovní
fanoušek v jedné osobě je někdy v domácnosti doslova pohromou.


Komentáře

  1. No,koukám Otavínko,že jsme na tom velice podobně.Sice máme 2 televize,ale na jedné většinou nejde ČT4,kde ty zápasy dávají,takže buď mi přítel obsadí počítač a nebo musím oželet nějaký program v televizi.Pokud funguje signál i na druhé TV - mám vyhráno.Ale nevím jestli mám vyhráno i v životě.Oba máme naprosto jiné koníčky i jiný pohled na život.Jakmile začnou hrát (ať už je to fotbal nebo hokej) - nevidí,neslyší a je lepší se vzdálit.A nedej bože,když náhodou prohrajou,to mám pak doma peklo.
    Na hokej jsem dřív chodila i s přítelem,protože se mi docela hokej líbí,ale fotbal vyloženě nesnáším.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ano Sisi, u nás je to v bleděmodrém.

    OdpovědětVymazat
  3. U nás nikdo sport nesleduje, ale já nesleduji ani televizi tak by mi to bylo jedno, stačí když musím poslouchat přiblblý Cambek!

    OdpovědětVymazat
  4. Sport ho nechám sledovat a jdu na PC. Ale vzácně se doplňujeme, oba někdy ustupujeme a shodneme se akorát na tom, že je tam čudlík a nemusíme vidět ani tu "jeho ČT24, která mě děsně s*re, když ve volném čase stále dokola přetřásá neštěstí lidí a on u ní chrní!!!"

    OdpovědětVymazat
  5. Tedy Hani, jak já ti rozumím! Kdybych si náhodou dovolila mluvit do telefonu, když je fotbal, ty pohledy, co na mne vrhá, to je tedy síla! Naštěstí máme dvě televize, já se klidně uklidím na tu trošku menší, pokud o nic nepřijdu, mám ještě PC, ne? Já nevím, proč se na to ti chlapi koukají, když je to tak rozčiluje. Já si někdy říkám, jestli někdy mého muže klepne, tak u fotbalu.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .