VTIPNÍK



Slon a mravenci
Jde takhle slon lesem a napadne ho horda mravenců.
Slon se otřepe a všichni mravenci popadají. Až na
jednoho, který je na krku.
Ostatní mravenci, co popadali, na něj volají:
"No tak, uškrť ho, uškrť ho!"




Mravenec a slon
Slon se koupe v rybníce. Přijde ze ním mravenec
a povídá: "Slone vylez."
A slon na to: "Próóč?" a mravenec zas: "Slone vylez!"
Slon celej otrávenej vyleze a mravenec povídá:
"Aha, tak už zase můžeš zalízt, já jenom jestli nemáš
moje plavky."



Slon a mravenec
Slon a mravenec si hrají na schovávanou. Slon piká.
Mravenec se mu schová do zadku. Slon hledá hodinu,
den, týden, měsíc a po měsíci říká:
"Já se na to vyse.. , on je snad v prde..".
Mravenec vyleze ven a říká: "To neplatí, ty ses koukal!"





Komentáře

  1. Hezké, slon a mravenec je vděčné téma mnoha vtipů, že? Je dobré se zasmát...

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, to jsou krásné vtipy a mnohé jsem neznala! Dík za úsměv!

    OdpovědětVymazat
  3. Príííma - díky za ně - jsou bezva! -:))

    OdpovědětVymazat
  4. Také jsem se zasmála.Mravenci a slon-to vděčné téma.

    OdpovědětVymazat
  5. cool blog, pekný desing, fajn članky... Navštiv plz aj moj blog www.all-about-book.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. No z toho posledního já nemůžu, to jsem se po delší době zase zasmála!!

    OdpovědětVymazat
  7. Dobry clanek, hezky blog, podivas se na muj webik?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .