KAREL ČERNOCH

Český zpěvák, skladatel, který je též ŘÍJNOVÝ (12. října 1943 - 27.12.2007)

Komentáře

  1. Popelky? Jedna z nejkrásnějších písniček, jaké znám... Mám dojem, že ji přezpíval i Jakub Smolík. Ale nejsem si tím jista...

    OdpovědětVymazat
  2. Text Pavel Žák, melodii Karel Černoch, krásné, něžné . Tak mi vždy připadal Karel i přes mužný zjev. Měla jsem ho ráda, jeho vystupování, chování, a hlavně hlas. Je ho škoda.

    OdpovědětVymazat
  3. KARLÍČEK ČERNOCH velký sympaták věčná škoda je ho taky jsem ho měla ráda

    OdpovědětVymazat
  4. Také jsem ho měla vždy ráda. Byl jedinečný i jako komik ve scénkách s p. Vimrem.

    OdpovědětVymazat
  5. Tu písničku mám moc ráda a i jeho jsem měla moc ráda.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .