ANNIE GIRARDOTOVÁ

Francouzská herečka (25. 10.1931 - 28.2.2011)

Komentáře

  1. AHOJ MOJE MILÁ OTAVÍNKO!
    MOC DĚKUJI ZA KOMENTÍKY.JE MI LÍTO,ŽE SE TI STÝSKÁ,NEJSI SAMA,BOHUŽEL DOSTÁVÁM ZPRÁVY A E-MAILY I OD OSTATNÍCH,TAK SNAD UŽ TO BUDE ZA 14 DNÍ LEPŠÍ.MÁM TEĎ SPOUSTU STAROSTÍ A ZAŘIZOVÁNÍ,TAK VYDRŽ!I MNĚ SE STÝSKÁ.A. GIRARDOTOVOU MÁM MOC RÁDA A TU PÍSEŇ VE VIDEU MILUJU!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc fajn herečka, ráda se dívám na její filmy. Děkuji za připomenutí-:)

    OdpovědětVymazat
  3. I já se připojuji. Měla jsem ráda ji i naši dabérku. Když někde uvidím jejich jména, vždycky si najdu čas a podívám se. Jejich práce je znakem kvality a v dnešních uměleckých náhražkách mají své nezaměnitelné místo. Díky za připomínku

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .