TICHÁ DOMÁCNOST


Během nedělního poledne nastala u nás tzv. tichá domácnost. Manžel
je nevrlý a nemůže pochopit, proč mu neodpovídám. Není to ovšem
ve zlém, ale moje hlasivky vypověděly službu. Už v noci jsem nemohla
dýchat a skoro jsem se dusila. Od rána jsem cucala léky zvané Prevental,
popíjela čaje, ale bolest je nepřehlédnutelná. Nejspíše jde o průvan,
který jsem chytila v pátek v tramvaji, jinak si to nedovedu vysvětlit.
S manželem komunikuji pomocí tužky a papíru. Kouká na to nevěřícně,
protože si myslí, že mu to dělám schválně, či co. Každopádně je to
nepříjemné a hlavně velice bolestivé. Píchá mi taky v uších a nemohu
polykat.

Tím se také ospravedlňuji všem potencionálním telefonistkám, že jim
nemohu zavolat a ani nijak odpovídat přes skype, mobil i jinak. Musím
počkat, až to odezní. Nemám představu, jak dlouho může tento stav
trvati. Ještě jsem to nikdy neměla. Mějte strpení, sama se ozvu anebo
dám vědět emailem.

Komentáře

  1. Hani, to mne mrzí, ty máš ale smůlu, pořád tě taky něco musí trápit. Jestli se to nebude lepšit, neměla bys raději zajít k odborníkovi? No, já vím, nic mi do toho není tak aspoň přeji brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  2. Hani já TO měla, také jsem to zřejmě chytla v MHD, odolávala a léčila jsem se sama 14 dní a když mě začalo bolet dost na prsou - radši jsem zašla k odborníkovi-:(
    Skončilo to samozřejmě na antibiotikách, byl to zánět prudušnice - ale nekašlala jsem, měla jsem jen příznaky jako ty. Ale třeba to máš jen virozu, je jich nyní hodně i u nás v nemocnici. Uvidíš jak ti bude zítra, ale pokud tě začne bolet ještě něco k tomu - radši to nenechávej - aby jsi pak nedopadla jako já! To je má rada - ale musíš se sama rozhodnout, jak se cítíš. MOC ti držím palce, ať jsi zase brzo fit!

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, zajdi k lékaři, HNED zítra a nejezdi MHD! Šálu a šupky do postele, rada od té pravé. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, to je mi líto. Pořád o Tvou pohodu něco usiluje, aby Tě to rozhodilo. Poslala bych Ti bylinky na čajík, ale odborník bude rychlejší.
    No, ale na blogu se projevovat můžeš, ne? Pohoda nebude, ale snad to nebude mít vliv na Tvé mozkové buňky. Jak radí děvčata - buď to odezní nebo si nech pomoct. Každopádně Ti držíme palečky my všichni v chalupě. Náladu neztrácej, bude líp

    OdpovědětVymazat
  5. To je podzim...
    Včera jsem se koupal. Dneska aji u nas dešt

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .