SERIÁLOVÝ ČAS

Když jsem byla v zaměstnání, neplýtvala jsem časem na seriály. Většinou to ani nebylo možné, abych vše stihla. Literární večery, setkání s osobnostmi, besedy o knihách - naprosto vylučovaly začít sledovat něco na pokračování a v případě, kdy to nestihnu na vysílací čas, nechávat si to někým převyprávět. Ne, ne. To prostě nešlo. Ale některé seriály nelze opomenout. Například věčný seriál Ulice. Na ten jsem se začala dívat asi od 80. dílu, protože jsem slyšela že tam hraje Hanička Maciuchová a Rudolf Hrušínský. Jen vyslovení jmen těchto mých miláčků dává záruku, že půjde o herecký koncert. Žila s nimi celá rodina. Mladí i starší. Jakmile šla paní profesorka Hejlová mimo obrazovku, přestal mít seriál šmrnc. Už to nebylo ono. Tak jsem se taky nedívala. Ale podle ukázek, co bude v září, se dá předpokládat, že se zase vrátí a tak i já plánuji svůj návrat. Ulice je tak dobře napsaný seriál, že klidně můžete vynechat pár dílů a záhy po několika dílech získáte obraz jak to vlastně je, což mi vyhovuje.

Komentáře

  1. Milá Otavínko, mluvíš mi z duše. Já jsem sice vytrvala koukat, ale stále jsme si s mužem říkali, že to nemá ten správný "šmrnc", tak jako ty. Také se těším na návrat paní Herečky! Protože ona je fakt skvělá!

    OdpovědětVymazat
  2. Otavínko, Váš Letňáček už je na pohádkovém blogu v rubrice o skřítcích. http://pohadky-pro-kulisky.blog.cz/
    Omlouvám se, že jsem avízo na Letňáčka zanechala v kom. u Ježurky. Už v tom blogovém seriálu musím vypnout, neb mám zmatek a mám dost:-) A také se omlouvám, že jsem ho tam dala za tak dlouho. Nějak nestíhám :-)

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Milá Edith, vše vím a sleduji. Také vím, že toho máte moc a bylo by dobré zařadit nějaké oddychové volno. Ne nadarmo se říká "všeho s mírou!" Máte starosti a hodně povinností. Musíte někde ubrat. Nikomu by to neprospělo.

    OdpovědětVymazat
  4. Abych pravdu řekla, naše seriály teď vůbec nesleduju. Mám radši dobré filmy a zjištuju, že ty starší se skvělými herci ˇať juž cizími nebo našimi jsou nejlepší.
    Ze serkiálů mám nejradši MASH, to mě bezpečně dostane do nálady.Není jediný díl, který by nebyl skvélý. A má výhodu, že na sebe nenavazují dějem, prostě se může koukat na jakýkoliv díl!

    OdpovědětVymazat
  5. Musím se hodně shodnout s Hanylen.Bohužel na dnešní seriály se nedívám,ale hlavně proto,že se na ně dívat nedá.
    Vždy jsem se podívala u některých na pár dílů a přešla mě chuť.Ulici jsem občas dříve sledovala,ale také už mě po čase přestala bavit.I když je tam spoustu dobrých herců,děj mě neoslovuje.
    Miluju staré seriály a filmy! A s tím si vystačím!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .