MILAN CHLADIL

Dne 28. 6. 1984 zemřel v Praze brněnský rodák, zpěvák.

Komentáře

  1. Hezký člověk to byl a krásně zpíval. Navíc byl i hodný, společenský. V Zábřeze byli s Ivetou několikrát. Také v okolí zpívali na zábavách v počátcích účinkování. Škoda, myslím, že mohli být spolu na výslunní dlouho.Iveta umí zpívat pořád, ale bez Milana je to poloviční zážitek.

    OdpovědětVymazat
  2. Moje parketa.Krásně zpíval. Moje jmenovkyně když s ním pěla srdce mi jásalo. Prý se jmenuji proto Iveta, že když Simonová začala zpívat, já se narodila. Tak nevím mám-li se radovat, nebo smutnit? - :) Jejich písničky, které je možno si pouštět stále dokola z You Tube - jsou náááááádherné a furt živé!-:)

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Ano s tím souhlasím. Setkala jsem se s Milanem v letadle a celý let jsem z něj nespustila oči. Byl báječný a velice společenský. Nezkazil žádnou legraci. Můj tatínek zase "miloval" Ivetu Simonovou a když měla koncert, šel se na ní jako starý pán podívat.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:
    Představ si, že je to obrovská náhoda, ale paní Iveta Simonová bydlí nedaleko ode mne - často jí vídám a tuhle jsem jí dokonce v autobuse oslovila! Je to pořád pěkná ženská a moc milá - nepovyšuje se. Je to náhoda, ale jsme takřka "sousedky". - :)))

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: No to je asi tím, že ona je taky velká osobnost, znající pokoru. Taky je ze "staré školy", je noblesní. Velice příjemná, což taky každý neumí a nikdy se to nenaučí.

    OdpovědětVymazat
  6. S Milanem Chladilem jsem se osobně setkal jednou v životě, když přišel k bráchovi do obchodu nakupovat. Byl to neuvěřitelný srandista a my si za pár minut s ním užili spoustu srandy. Bohužel žil příliš naplno a moc brzo si odžil svůj život. Ale takový on už byl. Bez toho by nebyl tím čím byl - velkým člověkem. Jeho tvorbě jsem však přišel na chuť až mnohem později, protože když ještě žil a zpíval, tak mně zajímali spíš Deep Purple a Led Zeppelin. Jenže ti pro mně už dávno zapadli prachem, ale Milana Chladila s jeho unikátním hlasem si teď moc rád poslechnu. Pochopitelně nejlépe v duetech s Ivetou Simonovou.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .