LADISLAV - 27. 6.


VÍTE, ŽE...?
L a d i s l a v
je mužské jméno, jedna z variant jména Vladislav. V Maďarsku je to László, v Německu Ladislaus, v Polsku Ladzislaw, na Slovensku i Laco. Jeho význam je " SLAVNÝ VLÁDCE".

Ze známých nositelů:

♣ FREJ - český herec (1941)
♣ CHUDÍK - slovenský herec (1924)
♣ KLÍMA, český filozof a spis. (1878-1928)
♣ MŇAČKO, slovenský spis. (1919-1994)

RUSEK - ŠAMAN, básník, grafik (1927)


♣ JALŮVKA, malíř (1932)
LAMAČ, právník, výtvarný publ. (1928)


♣ ZELINA, vysokoškolský pedagog (1922)

♣ VODIČKA , český zpěvák (1931-1999)
Laco Vychodil, scénograf SND Bratislava (1920-2005)

♣ SMOLJAK, režisér, herec (1931-2010)
Ladislav HOMOLA, stavební ing. a hráč bowlingu v ČR


♣ STROUPEŽNICKÝ, dramatik a dramaturg ND (1850-1892)

VŠEM nositelům jména LADISLAV slavícím svátek
dne 27. června BLAHOPŘEJEME !!!

Komentáře

  1. Přidávám se ráda. Znala jsem jednoho Ladislava, moc fajn chlapce a mám na Slovensku švagra i synovce Laciho. Krásní chlapi. Synovec je podobný na Toma Cruize v mladší podobě, tak si ho představte a jeho otec vysoký, dosud štíhlý, kudrnatý a přitom  bezvadný manžel,  otec a dědeček.

    OdpovědětVymazat
  2. Můj děda by měl dnes svátek...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsme tedy nečekali, že mezi "své" zařadíš i mého syna. Aby to nevypadalo, že se živí bowlingem. On je stavební inženýr - projektant a statik. Kdyby někdo něco potřeboval ....., to samo nemyslím vážně, pracuje jako OSVČ a má práce dost. Jinak děkuji já i můj syn.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .